معاون اداره ورزش و جوانان گیلان در مراسم کونگ فوکاران برتر استان؛

هیات کونگ فو گیلان در سطح کشور ارتقاء خوبی یافته است/ سیاست ما نیز حمایت از هیات ها است

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۳:۱۹
کد خبر: ۸۶۵۶۲۶
هیات کونگ فو گیلان در سطح کشور ارتقاء خوبی یافته است/  سیاست ما نیز حمایت از هیات ها است
ابوالفضل صادقی در مراسم کونگ فوکاران برتر استان گیلان گفت: سیاست ما نیز حمایت از هیات ها است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ معاون اداره ورزش و جوانان گیلان در این مراسم گفت: زحمت اصلی ورزش را ورزشکاران، مربیان و مسئولان هیات ها می کشند که باعث افتخارآفرینی در جامعه ما می شوند و سیاست ما نیز حمایت از هیات ها است و در حد توان خود از لحاظ مالی و تجهیزاتی به آنان کمک می کنیم.

ابوالفضل صادقی افزود: باعث افتخار ما است که در چنین مراسمی حضور یافته ایم و خوشبختانه هیات کونگ فو گیلان در استان و همچنین در سطح کشور ارتقاء خوبی یافته که این امر مرهون زحمات مسئولان و همه دست اندرکاران این رشته ورزشی است.
 
وی ادامه داد: همچنین طرح استعدادیابی رایگان نیز توسط هیات ها در محله های رشت انجام می شود که در این راستا هیات کاراته اولین برنامه را در منطقه قاسمیه رشت انجام داده است.
 
رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان نیز در ادامه این مراسم گفت: خوشبختانه اتحاد خوبی در جامعه کونگ فو ایجاد شده که بر این اساس توانسته ایم طی دو سال اخیر رشد خوبی را در سطح کشور داشته و مقام های ارزنده ای را کسب کنیم.
 
مجید مهروانی افزود: در سال ۹۵ کونگ فو گیلان رتبه ۲۸ را در سطح کشور داشت که این رتبه در سال ۹۶ به رتبه یازدهم ارتقاء یافت و به طور حتم در سال ۹۷ نیز انتظار داریم که رتبه تک رقمی را در ارزشیابی فدراسیون کسب کنیم.
 
وی بیان کرد: همچنین در بخش همگانی در استان گیلان دومین هیات برتر شناخته شدیم و در بخش فرهنگی نیز که ورزشکاران ما توانمندی های زیادی دارند، توانستند مقام اول را در این بخش در هیات های ورزشی گیلان را کسب کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان گیلان در بخش ورزشکاران، مربی و داور یکی از قطب های برتر کونگ فو در سطح کشور محسوب می شود و همچنین توانستیم برای اولین بار دوره مربیگری درجه دو کونگ فو را در استان گیلان و شهرستان رشت برگزار کنیم.
 
در پایان این مراسم نیز علاوه بر تجلیل از مسئولان اجرایی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان، از ۴۷ ورزشکار این رشته که موفق به کسب مقام های کشوری و بین المللی شده بودند، تجلیل و تقدیر شد.

 

00

نظر شما