توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای آستارا

۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۹:۴۴:۱۶
کد خبر: ۸۶۶۰۶۱
توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای آستارا
رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: با ایجاد زمین فوتبال و خانه های ورزش روستایی در این شهرستان شاهد تحول در زمینه زیرساخت های این حوزه در دولت تدبیر و امید هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ وحید خاصی پور در جریان بازدید از زمین ورزشی وحدت عنبران افزود: دو هزار و ۶۵۰ متر مربع زمین در حوالی سه راهی روستای عنبران برای رشته ورزشی فوتبال اختصاص یافته و با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت راه آهن، خاک ریزی و تسطیح آن انجام شد.

وی اضافه کرد: تا پایان فصل تابستان این زمین ورزشی با استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی و بدون اختصاص اعتبار به بهره برداری خواهد رسید و جوانان روستاهای قلعه، خانه های آسیاب، بیجاربین، ویرمونی، جبرئیل محله، شیخ محله و باغچه سرا می توانند از آن بهره مند شود.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه روستاهای شهرستان آستارا فاقد سالن ورزشی هستند بر همین اساس سه خانه ورزش روستایی با همکاری دهیاران و آموزش و پرورش در سال گذشته ساخته شد و تا پایان سال جاری نیز هشت خانه ورزش روستایی با پیگیری های فرماندار و نماینده آستارا ساخته خواهد شد.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا ادامه داد: هر یک از خانه های ورزش با صرف حدود ۱۰۰ میلیون ریال در حدود ۵۰ متر مربع فضا با امکانات آب، برق، گاز، تنیس روی میز، فوتبال دستی، تشک ورزش های رزمی، میز شطرنج و دستگاه دارت در داخل مدرسه راه اندازی می شوند.
 

خاصی پور گفت: باید دهیاران، مسئولان خانه ورزش را به هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی آستارا معرفی کنند تا با جذب و ساماندهی ورزشکاران، اوقات فراغت نوجوانان و جوانان روستانشین پربار و استعدادهای ورزشکاران در آن مناطق کشف شود.

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در دو بخش و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۵ هیات ورزشی این شهرستان ساماندهی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز