مرتضی ورزلدوست :

بازتاب خبر در اولویت کار روابط عمومی شهرستان ها باشد

۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۲۲:۴۸:۴۳
کد خبر: ۸۶۸۱۷۲
بازتاب خبر در اولویت کار روابط عمومی شهرستان ها باشد
در راستای آگاهی‌بخشی و به هنگام کردن ورزش در شهرستان‌ها اولویت کار روابط عمومی ها باید بازتاب و تراکنش وسیع و گسترده رویدادها باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان در نشست همگرایی با همتایان خود در سالن اجتماعات اداره کل از ضرورت تلاش در راستای فراوانی تولید و انتشار خبر گفت و افزود : با توجه به اینکه روابط عمومی ها در شهرستانها متمرکز بر روی یک کار مشخص نیستند و کمبود نیرو سبب می‌شود آنان نتوانند به طور شایسته بر امر اطلاع رسانی اشراف داشته باشند ،از مدیران شهرستان ها درخواست می‌کنیم که به مسئله مهم خبررسانی که تاکید وزارت ورزش است توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری متعدد رویدادهای ورزشی در برخی شهرستان‌ها و عدم انعکاس آن در سایت خبری اداره کل به عنوان یک اشکال اساسی در ساختار یاد کرد و گفت : اینکه برخی مدیران ورزشی و هیئت ها در شهرستان ها با ایجاد کانال خبری و یا ارتباط با برخی سایت‌ها تلاش در انعکاس رویدادهای ورزشی خود داشته باشند، به واقع محدوده خبر را انحصاری کرده و این به زیان ورزش آن شهرستان خواهد بود.
 
وی تنها مسیر و بهترین راهکار برای سرعت بخشیدن به خبر را سایت ورزشی اداره کل قلمداد کرد و یادآور شد : این گونه کار کرد مدیران شهرستان ها مورد وثوق وزارت ورزش بود و حتماً ارزیابی های ورزشی آنان از این مسیر حائز اهمیت خواهد بود.
 
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان تولید خبر را لازمه تبحر و کارآمدی دانست و تاکید کرد : روابط عمومی شهرستان ها حتی اگر به صورت ناقص و موردی اخبار را به اداره کل ارسال کنند با بازنگری در آن کمک خواهد شد که خبر قابلیت انتشار پیدا کند .
 
ورزلدوست که به تازگی مسئولیت روابط عمومی اداره‌کل را عهده‌دار شده است از کوشش بسیار در جهت حمایت از روابط عمومی شهرستان ها سخن گفت و خاطرنشان کرد : با هماهنگی مدیر کل محترم ورزش و جوانان این امیدواری وجود دارد که برخی نیازهای شهرستان ها در حوزه روابط عمومی ها را برآورده کنیم.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز