برترین شطرنجبازان گیلان معرفی شدند

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۹:۴۶
کد خبر: ۸۶۸۵۹۶
برترین شطرنجبازان گیلان معرفی شدند
رقابت های شطرنج قهرمانی استان گیلان یکشنبه شب با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در این دوره از رقابت ها، ۱۷۲ شطرنجباز دارای درجه های مختلف از شهرها و بخش هایاستان گیلان در سالن شطرنج مهد اندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها، آرش طاهباز با کسب هشت و نیم امتیاز عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شطرنج استان گیلان را به خود اختصاص داد.
همچنین محمدمیران خادمی با کسب هفت و نیم امتیاز در مکان دوم این مسابقات قرار گرفت و امیرمحمد سوزنکار نیز با کسب هفت امتیاز مقام سوم رقابت های شطرنج قهرمانی گیلان را تصاحب کرد.
 
آریا امیدی، محراب خوشکلام و علی راستبد دیگر شطرنجبازان مطرح استان گیلان نیز با کسب هفت امتیاز و به دلیل امتیاز شکنی، به ترتیب عناوین چهارم تا ششم رقابت ها شطرنج قهرمانی گیلان را کسب کردند.
 
رقابت های شطرنج قهرمانی استان گیلان در ۹ دور به روش سوییسی به مدت یک هفته و با سر داوری امیررضا جدیدی و با حضور دو شطرنجباز دارای درجه استاد بین المللی و سه شطرنجباز نیز با درجه استادی فیده برگزار شد.
 
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این رقابت ها، به برترین شطرنجبازان رقابت های قهرمانی استان گیلان حکم قهرمانی و همچنین جوایزی اهداء شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز