مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان در حاشیه سمینار روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان :

ارتباط با روزنامه ها و فضای مجازی را گسترش می دهیم

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۱:۲۹
کد خبر: ۸۶۹۰۷۶
ارتباط با روزنامه ها و فضای مجازی را گسترش می دهیم
به منظور گسترش فضای رسانه ای در اداره کل ورزش و جوانان علاوه بر ارتباط رسانه ای ، به اهداف سازمانی هم توجه ویژه خواهیم داشت .
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ ورزلدوست در گفتگو یی از اهمیت برگزاری سمینار روابط عمومی ها و نقش ارزنده مدیرکل روابط عمومی وزارت در ایجاد جو همگرایی با مدیران کل استان‌ها در راستای ترویج آگاهی بخشی جامعه سخن گفت و افزود : برای تحقق این کار مهم و ارزشمند از این پس تلاش خواهیم کرد در کنار توجه به تولید محتوا ، اخبار حوزه اطلاع‌رسانی و خبر را با همکاری و همفکری ورزشی‌نویسان و عناصر کارآمد حوزه جوانان بهبود و ارتقا بخشیم.
 
وی که پس از تصدی سرپرستی روابط عمومی در اولین سمینار کشوری شرکت کرده است ، جو موجود سمینار را تحسین برانگیز دانست و خاطرنشان کرد : همراهی با مدیرکل و تعامل سازنده با دستگاههای اجرایی و نیز توجه به آسیب ها و بحران‌های احتمالی پیش روی ورزش از مواردی است که باید با دقت نظر خاصی به آن پرداخته شود.
 
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان ، روابط عمومی های شهرستان ها را بازوانی توانا در فرایند شکل گیری یک ستاد خبری قلمداد کرد و گفت : با ارتباط سازنده و حمایت گسترده از عناصر اثر گذار روابط عمومی کوشش خواهیم کرد اهداف سازمانی و تاکید های دکتر ناظمی مدیرکل وزارت ورزش و جوانان را در استان اجرایی کنیم.
 
سمینار روابط عمومی های وزارت ورزش و جوانان به مدت دو روز در استان همدان در حال برگزاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز