سرپرست استانداری گیلان :

شفافیت فعالیت های اقتصادی در برنامه های نظام مالیاتی زمینه ساز اعتماد بیشتر مردم می شود

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۷:۴۹:۱۲
کد خبر: ۸۷۱۰۱۶
شفافیت فعالیت های اقتصادی در برنامه های نظام مالیاتی زمینه ساز اعتماد بیشتر مردم می شود
سرپرست استانداری گیلان به مناسبت هفته مالیات با حضور در اداره کل امور مالیاتی استان گفت: شفافیت فعالیت های اقتصادی در برنامه های نظام مالیاتی زمینه سازاعتماد بیشترمردم می شود .

به گزارش خبرگزای برنا از گیلان؛ دکتر ارسلان زارع به مناسبت هفته مالیاتی وروز ملی مالیات، از اداره کل امورمالیاتی استان بازدید و با مدیران وکارکنان دیدار ،گفتگو و مناسبت روز ملی مالیات و ولادت امام رضا (ع) را تبریک گفت.

وی با بیان اینکه در شرایط امروز کشور به لحاظ سیاسی و اقتصادی شرایط حساس و مهم است عنوان داشت : اقتصاد می‌تواند به عنوان رکنی موثر در توسعه هر جامعه و کشوری نقش اساسی ایفا کند.

سرپرست استانداری گیلان گفت : یکی از اقدامات مهم و ارزشمند دولت تدبیر وامید در نظام بودجه ای کشور، کاهش وابستگی بودجه عمومی به درآمدهای نفتی بوده است .

وی افزود: درآمد مالیات یکی از دو منبع مهم تحقق بودجه عمومی در تحریم و درآمد کشور بجز نفت می باشدکه در راستای توسعه، تولید و اشتغال زایی و فعالیتهای عمرانی هزینه می شود .

سرپرست استانداری گیلان تصریح کرد : مالیات در همه کشورها، یکی از ابزارهای مهم سیاستی دولت ها برای اجرای سیاست ها وبرنامه های اقتصادی و برقراری ثبات اقتصادی و تعدیل نابرابری درآمدهاست که در گرو آن عدالت نسبی نیز محقق می شود .

دکتر زارع در بخشی دیگر از سخنان خود به لزوم حمایت بیشتر از واحدهای تولیدی به منظور ایجاد اشتغال و تشویق کارآفرینان به سرمایه گزاری وتولید پرداخت و گفت: شفافیت فعالیت های اقتصادی در برنامه های نظام مالیاتی زمینه ساز اعتماد بیشتر مردم می شود .

سرپرست استانداری از پرسنل اداره کل مالیاتی و همکاران آنها در شهرستانهای استان به عنوان سربازان نظام جبهه اقتصاد مقاومتی یاد کرد و ازخدمات وتلاش های آنان تشکر وقدردانی نمود و به تکریم بیشتر مودیان ورضایت ارباب رجوع در همه شرایط تاکید کرد.

 

photo_2019-07-14_17-38-17

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز