کشف ۳۰ کیلو گرم تریاک

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۱:۲۹
کد خبر: ۸۷۴۲۱۹
کشف ۳۰ کیلو گرم تریاک
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از کشف 30 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در استان گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ " حسین حسن‌پور "با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در پی دریافت گزارش مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در تعامل با سربازان گمنام امام زمان(عج) و فرماندهی انتظامی شهرستان‌های صومعه‌سرا و رودبار با انجام مجموعه اقدامات پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند افزود: پس از تعقیب و مراقبت انجام شده توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، خودرو سواری ام وی ام متهم در شهرستان صومعه‌سرا شناسایی و متوقف شد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو مذکور مقدار20 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و متهم 40 ساله به همراه 4 همدستش دستگیر شدند، تصریح کرد: 2 دستگاه خوروری پژو 206 اس دی و پژو پارس نیز در این راستا توقیف شدند.

سرهنگ حسن‌پور با اشاره به اینکه ماموران مبارزه با موادمخدر در عملیاتی دیگر فردی را که به عنوان مسافر در حال انتقال موادمخدر با یک اتوبوس در محور سراوان به رشت بود را شناسائی کردند اظهار داشت: ماموران پلیس اتوبوس را متوقف و در بازرسی از کوله پشتی همراه متهم (زن) 35 ساله 10 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز