درخشش شمشیرباز گیلانی در مسابقات قهرمانی جهان

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۳:۰۴
کد خبر: ۸۷۴۲۶۶
درخشش شمشیرباز گیلانی در مسابقات قهرمانی جهان
محمد رهبری شمشیرباز گیلانی به همراه تیم ملی اسلحه سابر با درخشش در مسابقات قهرمانی جهان به جمع هشت تیم برتر پیوستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: محمد رهبری ملی پوش شایسته گیلانی به همراه تیم ملی اسلحه سابر در رقابت های قهرمانی جهان ابتدا حریف اسپانیایی خود را با نتیجه ۴۵ بر ۳۰ شکست داد.

مرتضی ورزلدوست افزود: تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در دومین دیدار خود نیز برابر حریفی از چین با نتیجه ۴۵ بر ۴۱ به پیروزی رسید تا به جمع هشت تیم برتر رقابت های قهرمانی جهان پیوستند.
 
وی ادامه داد: محمد رهبری شمشیرباز گیلانی به همراه تیم ملی برای حضور در جمع چهار تیم برتر جهان باید در مرحله یک چهارم نهایی رو در روی تیم مجارستان میزبان این دوره از رقابت ها قرار گیرند.
 
وی بیان کرد: در پایان رقابت های انفرادی نیز، محمد رهبری با صعود به جدول اصلی رو در روی اینور ایلدورم از ترکیه با نتیجه ۱۵ بر پنج پیروز شد و در مرحله بعدی نیز برابر لوکا کاروتلی شمشیرباز شایسته ایتالیایی با نتیجه ۱۵ بر هشت مغلوب شد.
 
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: همچنین در رقابت های انفرادی بخش بانوان و در اسلحه سابر، فائزه رفیعی ملی پوش استان گیلان نتوانست به جدول اصلی راه یابد و در نهایت رتبه ۱۰۳ جهان را کسب کرد.
 
ورزلدوست یادآور شد: رقابت های شمشیربازی قهرمانی جهان با حضور زبده ترین شمشیربازان سراسر جهان در بوداپست مجارستان در حال برگزاری است که شمشیربازان حاضر در این مسابقات در اسلحه های مختلف در دو بخش بانوان و آقایان و در دو قسمت انفرادی و تیمی تا روز یکم مردادماه با هم رقابت می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز