کسب دو مدال و جام اخلاق توسط تکواندوکاران گیلانی در مسابقات پومسه قهرمانی کشور

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۶:۳۲
کد خبر: ۸۷۴۲۶۷
کسب دو مدال و جام اخلاق توسط تکواندوکاران گیلانی در مسابقات پومسه قهرمانی کشور
تکواندوکاران گیلانی در مسابقات پومسه قهرمانی مردان کشور دو مدال و جام اخلاق کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رئیس هیات تکواندو استان گیلان اظهار داشت: در چهاردهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی کشور در گروه مردان در اصفهان، تکواندوکاران گیلانی یک مدال نقره و یک مدال برنز و همچنین جام اخلاق این دوره از رقابت ها را کسب کردند.

محسن سترگی افزود: در جریان این مسابقات، در رقابت های رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال، سجاد حیدری پور از گیلان پس از تکواندوکارانی ار استان های تهران و همدان سوم شد و مدال برنز را کسب کرد.
 
وی ادامه داد: همچنین در رقابت های پومسه قهرمانی مردان کشور و در رده سنی ۵۱ الی ۶۰ سال، ابراهیم خاوری دانشور از گیلان پس از تکواندوکاری از تهران روی سکوی دوم قرار گرفت و مدال نقره این مسابقات را بر گردن آویخت.
 
رئیس هیات تکواندو استان گیلان خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات نیز از سوی مسئولان برگزاری چهاردهمین دوره رقابت های پومسه قهرمانی مردان کشور، جام اخلاق این مسابقات به تیم تکواندو استان گیلان تعلق گرفت.
 
در چهاردهمین دوره رقابت های پومسه قهرمانی مردان کشور، ۳۹۸ ورزشکار از استان های مختلف کشور در دو بخش انفرادی و تیمی و در رده های سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال و ۵۱ تا ۶۰ سال و بالای ۶۱ سال در اصفهان با هم به رقابت پرداختند.

 

نظر شما