معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در جلسه کارگروه رفع موانع تولید رودبار؛

از ظرفیت‌های اقتصادی رودبار باید به صورت بهینه استفاده شود

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۵۳:۱۷
کد خبر: ۸۷۴۸۱۴
از ظرفیت‌های اقتصادی رودبار باید به صورت بهینه استفاده شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با اشاره به اینکه از ظرفیت‌های اقتصادی رودبار باید به صورت بهینه استفاده شود، گفت: با تقویت پتانسیل‌های موجود در رودبار باید شاهد ارتقاء توانمندی واحدهای صنعتی و افزایش اشتغالزایی باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ آرش فرزام صفت در جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان رودبار بخشی از ظرفیت های شهرستان رودبار را در زمینه صنعتی عنوان کرد و افزود: باتوجه به وجود ۹۰ واحد صنعتی فعال در شهرستان رودبار وظیفه داریم خدماتی را برای رونق فعالیت این واحدها و استمرار آن ارائه دهیم.

وی به تعطیلی تعدادی از واحدهای تولیدی شهرستان رودبار به واسطه مشکلات حقوقی، قضایی، زیست محیطی، کمبود مواد اولیه و یا سرمایه در گردش اشاره کرد و اظهار داشت: در بخش تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان رودبار جذب شد که بیش از سهم این شهرستان بوده و قابل تقدیر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان بررسی وضعیت واحدهای تولیدی، حمایت در مسیر پویایی آن‌ها و مرور مصوبات گذشته را از اهداف تشکیل جلسات ستاد رفع موانع تولید عنوان کرد و گفت: مصوبات این کارگروه براساس قانون لازم الاجراست و علت عدم اجرای هر یک از مصوبات پیگیری می‌شود.

فرزام صفت همچنین با بیان اینکه کارگروه رفع موانع تولید با اقدامات حمایتی گام‌های موثری برای رونق بیشتر واحدهای تولیدی برمی‌دارد، اظهار داشت: تلاش ما براین است به منظور بهره‌مندی بهتر واحدهای تولیدی از تسهیلات بانکی، در چارچوب قانون شرایط دریافت آن را تسهیل کنیم.

در این جلسه مشکلات 14 واحد تولیدی شهرستان رودبار بررسی و دستور‌های لازم به دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بانک‌های عامل جهت رفع موانع، مشکلات و حمایت از این واحدها صادر شد.

همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان از شرکتهای کانی ساز جم در لوشان و یک شرکت تولید روغن زیتون در گنجه بازدید کرد.

 

نظر شما