تکرار قهرمانی تیم مشتزنی گیلان در مسابقات نوجوانان کشور

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۱:۵۲:۵۷
کد خبر: ۸۷۵۴۹۰
تکرار قهرمانی تیم مشتزنی گیلان در مسابقات نوجوانان کشور
استان گیلان با قهرمانی در مسابقات مشتزنی قهرمانی نوجوانان کشور از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رئیس هیات مشتزنی استان اظهار داشت: در جریان رقابت های مشتزنی قهرمانی نوجوانان کشور که در استان لرستان جریان داشت، تیم گیلان با کسب ۹ مدال مقام قهرمانی را کسب کرد.

امین قاسمی پور افزود: مشتزنان نوجوانان گیلان در جریان این رقابت ها درخشش بسیار خوبی داشته و با کسب چهار مدال طلا، دو مدال نقره و سه مدال برنز و مجموع ۴۷ امتیاز با اقتدار قهرمان کشور شدند و از مقام قهرمانی سال گذشته خود دفاع کردند.
 
وی ادامه داد: در این دوره از رقابت ها محمدجواد گلزاری، علیرضا شعبان زاده، محمدرضا جبین سا و حبیب پورکان چهار مشتزن شایسته استان گیلان با درخشش و با برتری برابر همه رقبای خود مقام قهرمانی و مدال طلای مسابقات مشتزنی نوجوانان کشور را به خود اختصاص دادند.
 
وی اضافه کرد: همچنین ابوالفضل محسنی و احمدرضا سعدی دیگر مشتزنان نوجوان گیلانی حاضر در رقابت های قهرمانی کشور موفق شدند عنوان نایب قهرمانی کسب و مدال نقره رقابت های نوجوانان کشور را بر گردن بیاویزند.
 
رئیس هیات مشتزنی گیلان بیان کرد: متین جوالانی، عرشیا شعبانی پور و آرمان میرزایی دیگر مشتزنان گیلانی حاضر در رقابت های قهرمانی نوجوانان کشور توانستند مدال برنز این مسابقات را کسب کنند و روی سکوی سوم قرار گیرند.
 
در رقابت های مشتزنی قهرمانی نوجوانان کشور، ۲۳۴ مشتزن این رده سنی از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در ۱۳ وزن در لرستان با هم به رقابت پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز