دیدار مدیر کل بهزیستی گیلان با پیشکسوت رسانه های ورزشی استان

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۳:۲۵
کد خبر: ۸۷۷۸۴۲
دیدار مدیر کل بهزیستی گیلان با پیشکسوت رسانه های ورزشی استان
دکتر نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی گیلان از اسماعیل راستی پیشکسوت رسانه و از نویسندگان ورزشی استان دیدار کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی گیلان ، قاسمیان معاون فرهنگی اداره کل ، خرسندی مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان و جمعی از اصحاب رسانه ی گیلان از اسماعیل راستی پیشکسوت مطبوعات گیلان در منزل وی دیدار و تقدیر کردند .

در این دیدار که به مناسبت شصتمین سال تولد وی صورت گرفت ، کریم خرسندی مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان ضمن تبریک  سالروز تولد این پیشکسوت خبرنگاری عنوان کرد :  بسیاری از اصحاب رسانه گیلان خصوصا ورزشی نویسان و خبرنگاران ورزشی از محضر استاد اسماعیل راستی کسب تجربه کرده اند و ایشان نیز با سعه ی صدر به کسانی که در ابتدای این راه بوده اند تجربیات خود را منتقل کردند .

وی اضافه کرد : جامعه ی ورزش گیلان به پیشکسوتانی مانند جناب آقای راستی افتخار می کند که با وجود مشکلات جسمی  قلم مستقل و مانایی دارند.

در ادامه ی این دیدار ، دکتر نحوی نژاد ضمن قدردانی از زحمات این پیشکسوت رسانه گفت : اصحاب رسانه نقش بسیار مهمی در تنویر افکار عمومی دارند و بهره گیری از قلم رسانه به شیوه ی صحیح و بدون لغزش می تواند در جامعه بسیار سازنده و راهگشا باشد .

مدیر کل بهزیستی گیلان به اهمیت مطبوعات و رسانه های مکتوب در جامعه اشاره کرد و گفت : در حال حاضر مردم و به ویژه جوانان به سمت فضای مجازی تمایل بیشتری دارند و از فضای کتاب و کتابخوانی و نشریات مکتوب فاصله گرفته اند و این در حالی است که نقش این موارد در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیرات بسزایی دارد.

وی ادامه داد : زحمات و پشتکار نویسندگانی همچون جناب آقای راستی با وجود معلولیت جسمی ستودنی است و هیچ هدیه ی مادی جوابگوی تلاش این عزیزان نیست.

لازم بذکر است در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از سوی مدیر کل بهزیستی گیلان از اسماعیل راستی تقدیر شد.

 

5

4

1

6

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز