سازمان امور مالیاتی اعلام کرد:

مهلت ۱۷ روزه پزشکان برای استفاده از کارت خوان

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۶:۳۰:۰۵
کد خبر: ۸۷۸۰۰۱
مهلت ۱۷ روزه پزشکان برای استفاده از کارت خوان
سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: پزشکان تا ۲۳ مرداد فرصت دارند تا برای ثبت نام و استفاده از کارتخوان در مطب ها ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیر کل امورمالیاتی گیلان امروز گفت : صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی تا ۲۳ مرداد فرصت دارند در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه فروشگاهی(کارتخوان بانکی) ثبت نام کنند.

جواد انوری افزود : به موجب بند ( ی) تبصره ۶ قانون بودجه سال ۹۸ و تبصره ۲ ماده۱۶۹ قانون مالیات‌های مستقیم، صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی که مجوز فعالیت آنها را وزارت بهداشت - درمان و آموزش پزشکی، سازمان نظام پزشکی ایران و یا سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی ایران صادر کرده است مکلفند پایانه فروشگاهی را نصب، راه اندازی و استفاده کنند.

وی گفت : پزشکان و صاحبان حرف برای ثبت درخواست تخصیص شماره شناسه پایانه فروشگاهی (کارت‌خوان) به درگاه الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی  https://tax.gov.ir  مراجعه کنند.

مدیرکل امورمالیاتی گیلان افزود : مودیان با  مراجعه به سامانه الکترونیکی مذکور وارد سامانه ثبت نام الکترونیک طرح جامع مالیاتی (کد اقتصادی) شوند و در بخش سایر خدمات با انتخاب گزینه ثبت مشخصات صندوق فروش و حافظه مالیاتی مشخصات پایانه فروشگاهی خود را ثبت کنند.

جواد انوری تاکید کرد : مجلس شورای اسلامی در راستای مقابله با فرار مالیاتی و در قالب 2 بند الحاقی به تبصره ۶ لایحه بودجه ۹۸، پزشکان را ملزم به استفاده از پایانه فروشگاهی و مراکز درمانی را ملزم به پرداخت ۱۰ درصد دستمزد پزشکان به حساب سازمان امور مالیاتی کشور بابت علی الحساب مالیات کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز