تحقق وعده عملیات اجرایی تونل ارتباطی فیبر نوری در معابر اصلی رشت

۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۱:۳۵:۴۹
کد خبر: ۸۷۹۹۵۷
تحقق وعده عملیات اجرایی تونل ارتباطی فیبر نوری در معابر اصلی رشت
با توجه به وعده شهرداری رشت مبنی بر اجرای تونل فیبر نوری، عملیات اجرایی این پروژه در معابر شهری آغاز شده و هم اکنون تداوم دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، ناصر حاج محمدی در این باره گفت: تامین زیرساخت فیبرنوری برای افزایش استفاده از بستر الکترونیکی و ارتباطات از ملزومات شهر الکترونیک است.

وی افزود: فیبرنوری یک محیط انتقال داده با سرعت بالا است که معمولاً برای انتقال بین شبکه های تلفن بین شهری، شهری، شبکه های کامپیوتری و... مورد استفاده قرار می گیرد.

شهردار رشت خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این پروژه تامین زیرساخت لازم برای رسیدن به شهر هوشمند، تسهیل ارتباطات الکترونیک به صورت یک شبکه پیوسته و... است.

این پروژه در قالب یک طرح سرمایه گذاری در رشت اجرا می شود و قرار است ۱۰۰ کیلومتر تونل ارتباطی فیبرنوری اجرا شود، ۲۲ دستگاه دوربین ثبت سرعت، ۱۱ دستگاه دوربین ثبت تخلف، ۷۷ دستگاه دوربین نظارتی هم نصب گردد.

مدت قرارداد این پروژه ۳ ماه عملیات طراحی، ۹ تا ۱۲ ماه عملیات احداث و ۱۵ سال بهره برداری تجاری است که با میزان سرمایه گذاری ۷۵۰ میلیارد ریال در رشت اجرا می شود.

شهردار رشت نیز پیش از این وعده داده بود که این پروژه به منظور امکان دسترسی آسان دستگاه های مختلف، موسسات، شرکتها، مدارس و شهروندان به ارتباطات داخلی انجام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز