مهلت ۲۰ روزه معاون رییس جمهور به مالک اقامتگاه های قلعه رودخان

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۲۰:۴۶:۲۲
کد خبر: ۸۸۱۳۴۱
مهلت ۲۰ روزه معاون رییس جمهور به مالک اقامتگاه های قلعه رودخان
دکتر علی اصغر مونسان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در حاشیه سفر دو روزه به گیلان از عمارت تاریخی قلعه رودخان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ،عصر امروز دوشنبه دکتر علی اصغر مونسان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور  در حاشیه سفر دو روزه به گیلان از عمارت تاریخی قلعه رودخان بازدید کرد.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ضمن بازدید از قلعه رودخان از اقامتگاه های آن نیز که برای مسافرین دایر گردیده است بازدید کردند و با اشاره به ضرورت تامین امنیت مسافران بیان کرد : مالک اقامت گاه های قلعه رودخان طی ۲۰ روز آینده باید مجوزات لازم تحت استاندارد و نظارت ما را دریافت کند ، در غیر این صورت این اقامتگاه ها تعطیل خواهد شد.

وی همچنین در حاشیه ی  بازدید از قلعه رودخان درباره آخرین مراحل ثبت جهانی ماسوله گفت:  پرونده ثبت جهانی ماسوله در حال پیگیری است. در حال حاضر  باید ساختمان اداره برق و مخابرات ماسوله با مساعدت استانداری تحویل سازمان میراث شود تا بتوان پرونده ماسوله را برای ثبت جهانی ارسال شود.

وی با اشاره مراحل مرمت قلعه رودخان نیز خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز قرار شده اداره کل  مسیراث فرهنگی و گردشگری بررسیها و کمک های لازم را انجام  دهد.

وی افزود: برای مرمت بناهای استان ما در این سفر ۸ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفتیم که بحث قلعه رودخان  هم یکی از همان مواردی است که انجام می گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز