معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خبر داد :

آغاز هفته تشکل و مشارکت های اجتماعی با رویکرد توجه به سلامت جسم و روان جوانان

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۳:۳۲:۳۲
کد خبر: ۸۸۲۰۷۷
آغاز هفته تشکل و مشارکت های اجتماعی با رویکرد توجه به سلامت جسم و روان جوانان
هفته تشکل ها و مشارکت اجتماعی جوانان با رویکرد توجه به سلامت جسم و روان در قالب برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی و نشست های تخصصی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ هاشم اسماعیلی با اشاره باینکه 19 مرداد ماه روز تشکل های اجتماعی و محیط زیست را سرآغاز برنامه های اداره کل برای پرداختن به سلامت جسم و روان جوانان برشمرد و افزود : برگزاری نشست های تخصصی با اعضای سازمانهای مردم نهاد در شهرستانها ، برپایی دوره های گردشگری هویتی ، در روز شمار برنامه های حوزه معاونت جوانان می باشد.

وی توجه ویژه به آسیب های اجتماعی که برآیند آن می تواند به سلامت روان جوانان بیانجامد را حائز اهمیت دانست و گفت : برگزاری کارهای آموزشی در حوزه سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی محوری ترین کارکرد حوزه مشارکت ها و سازمانهای مردم نهاد خواهد بود.
 
معاون امور فرهنگی و جوانان ورزش و جوانان گیلان ، ایجاد نشاط اجتماعی را لازمه پویایی نسل نوپای جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد : برگزاری مسابقات ورزشی ، کوهپیمایی ، پیاده روی ، دورهمی های جوانان ، پاکسازی محیط زیست و بازدید از حوزه میراث فرهنگی بخشی از این کنش های اجتماعی است که در این هفته به آن خواهیم پرداخت .
 
اسماعیلی با بیان اینکه هفته بزرگداشت تشکل ها و مشارکت اجتماعی از 19 تا 25 مرداد خواهد بود ، یادآور شد : روز شمار برنامه های این هفته شامل روز تشکل های اجتماعی و فرهنگ و هنر ، روز تشکل های اجتماعی و سلامت روان و جسم ، روز مشارکت و تشکل های اجتماعی ، روز تشکل های اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، روز میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و روز ورزش می باشد.
 

 

 

نظر شما