رییس هیات کاراته شهرستان رشت ؛

" بخشی " ورزش گیلان را از التهاب خارج کرد / کاراته گیلان باید به مسیر اصلی خود برگردد

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۰:۳۶:۴۹
کد خبر: ۸۸۴۱۱۱
 بخشی  ورزش گیلان را از التهاب خارج کرد / کاراته گیلان باید به مسیر اصلی خود برگردد
مزدا صوفی رییس هیات کاراته ی شهرستان گیلان در جمع خبرنگاران گفت : کاراته گیلان باید به مسیر اصلی خود برگردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مزدا صوفی رییس هیات شهرستان رشت در نشستی با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار و پاسداشت زحمات تلاشگران این حرفه اظهار داشت : خبرنگاران عوامل آگاهی دهنده ی مردم در لحظان و صحنه های سرنوشت ساز جامعه هستند .

وی افزود : خبرنگاران به دنبال حقیقت و انعکاس واقعیت ها می باشند و جا دارد که تبریک ویژه ای داشته باشیم به خبرنگاران متعهد ، کوشا و پر تلاش که با اصل دانستن به منافع جمعی و اهداف توسعه ای در رسانه مسیر رشد و توسعه ی ارتقای شاخص های کلان سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی را مد نظر قرار دهند و در رسالت خطیر خود موفق و موید باشند .

رییس هیات کاراته شهرستان رشت در خصوص این هیات عنوان کرد : برنامه هایی در هیات کاراته ی  استان باید پیش بینی شود که بر اساس تقویم ورزشی بتوانیم فعالیت های هیات را پیش ببریم .مسابقات و گردهمایی هایی ، کلاس های داوری ،بازآموزی ، اعزام های داخلی و خارجی  ،لیگ ، سوپر لیگ ، لیگ نونهالان و غیره وجود دارد که توسط فدراسیون کاراته ابلاغ و اجرا می شود .

صوفی ضمن انتقاد از عملکرد هیات در گذشته خاطر نشان کرد : هیات کاراته شهرستان رشت نخستین هیاتی است که در کاراته استان که توانستیم شناسه ی رسمی را اخذ کنیم و این هیات ثبت رسمی شده است .

 وی با بیان اینکه جایگاه کاراته ی گیلان نامشخص است گفت : استانهای دیگر کشور که از نظر مربی و ورزشکار از گیلان عقب تر بودند اکنون از استان ما پیشی گرفته اند و البته تمامی این پیشرفت ها با برنامه ریزی صورت گرفته است .

وی ادامه داد : قطار کاراته در گیلان از ریل  و مسیر اصلی خود خارج شده است و باید کاری کنیم که کاراته در مسیر اصلی خود قرار گیرد .

صوفی با قدردانی از زحمات مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان تاکید کرد : با حضور خانم بخشی در راس ورزش گیلان ، ورزش استان  از التهاب خارج شده است .

وی  با اشاره به انتخابات هیات کاراته ی استان گیلان و اتفاقاتی که این هیات از سر گذرانده و کاندیداتوری احتمالی خود ، گفت : نظارت بر  برگزاری انتخابات سالم مقوله ای است که باید مد نظر قرار گیرد و بنده فعلا تصمیمی برای حضور در انتخابات هیات استان ندارم اما چنانچه در این خصوص ورود کنم با برنامه ی مدون خواهم آمد و این برنامه ها را اجرایی خواهم کرد.

اشرف ندافی نایب رئیس هیات کاراته شهرستان رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه آمار دقیقی از وضعیت کاراته شهرستان نداریم گفت : ما دراین استان قهرمانان زیادی را تحویل داده ایم و هدفمان نیز این است که در زمینه قهرمان پروری عمل کنیم. همان طور که خانم ستاره موسوی که امروز  به عنوان سرمربی تیم‌ملی ایران هستند زمانی شاگرد خود من بود.

وی با اشاره به تلاش برای رفع انحصار در ورزش کاراته گفت: تمام تلاش ما این است که در کنار یکدیگر به ورزش استان کمک کنیم.

 

ندافی یادآور شد: هنوز جامعه هدف ما در حوزه ورزش کاراته به طور کامل شناسایی نشده است.  اولین برنامه کاری خود را بر این موضوع گذاشتیم که آماری از وضعیت کاراته شهرستان رشت بدست بیاوریم. ما باید کلیه ورزشکاران ،مربی ها و داوران را به صورت مستند داشته باشیم.

در ادامه این نشست دبیر هیات کاراته شهرستان رشت بر شناسایی ظرفیت های ورزشی شهرستان تأکید کرده و یادآور شد:به ۴۰۰ باشگاه در شهر رشت و به بخش‌های شهرستان رشت اعلام کردیم که طی ۱۵ روز آماری را به ما ارایه دهند.

محزون از برنامه‌های این هیات برای کاراته شهرستان رشت خبر داد و تصریح کرد: بازآموزی برای داوران و مربیان کاراته شهرستان، برگزاری دوره‌های کاتا و کمیته و… جهت بالا بردن سطح کاراته شهرستان داریم.

وی از اجرای مسابقه نمادین کاراته شهرستان رشت در پیاده راه فرهنگی رشت از ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه هفته آینده به مناسبت عید سعید غدیر  خبر داد و تصریح کرد: هدف از این برنامه شناساندن ورزش کاراته به مردم است.

محزون گفت مسابقات هفته دفاع مقدس در دو رشته بانوان و آقایان در بخش کوچصفهان شهرستان رشت برگزار می‌شود.

 

photo_2019-08-13_00-01-38 (2)

photo_2019-08-13_00-01-46

photo_2019-08-13_00-02-44

photo_2019-08-13_00-02-30

photo_2019-08-13_00-02-49

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز