کشف بیش از ۹ هزار نخ سیگار قاچاق

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۸:۳۱:۲۷
کد خبر: ۸۸۶۱۲۷
کشف بیش از ۹ هزار نخ سیگار قاچاق
فرمانده‌ انتظامی تالش از کشف 9 هزار و 500 نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ " حسین جمال‌دار " با اعلام این خبر گفت: ماموران پاسگاه حویق در پی دریافت خبری مبنی‌ بر اینکه فردی در یکی از محله‌ها اقدام به فروش سیگار قاچاق می‌کند بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و منزل فرد مورد نظر را که محل نگهداری سیگارهای قاچاق بود، شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی به منزل متهم اعزام شدند افزود: در بازرسی از این مکان 9 هزار و 500 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ جمال‌دار با اعلام اینکه کارشناسان ارزش ریالی سیگارهای کشف را 30 میلیون ریال برآورد کردند گفت: در این راستا متهم 51 ساله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی تالش در پایان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت مردم و فراهم کردن شرایط سالم اقتصادی در کشور، مبارزه با قاچاقچیان کالا را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

نظر شما