معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ؛

از طریق ورزش می توان به رشد و بالندگی در عرصه های مختلف رسید

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۵۹:۰۸
کد خبر: ۸۸۷۷۰۷
از طریق ورزش می توان به رشد و بالندگی در عرصه های مختلف رسید
دکتر سید عبدالحمید احمدی در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در منطقه آزاد انزلی گفت : از طریق ورزش می توان به رشد و بالندگی در عرصه های مختلف اجتماعی رسید

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور هندبال ساحلی که در منطقه ی آزاد بندر انزلی برگزار شد ، گفت : موجب خرسندی است که المپیاد استعدادهای برتر با حضور چهره های ورزشکار از سراسر کشور در حال برگزاری است و میزبانی این مسابقات را نیز استان گیلان با دارا بودن ساحل زیبای خزر در منطقه ی آزاد انزلی بر عهده دارد.

وی افزود : ورزش ، محلی برای کسب تجربه های خوب است . از طریق ورزش به سلامت جسم و روح می توان کمک کرد و همچنین از طریق ورزش می توان در ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی به رشد و بالندگی رسید .

احمدی اضافه کرد : المپیادها صرفا به معنای مسابقات نیست بلکه در این رویدادهای اجتماعی می توان روابط اجتماعی و ارتباطات با افراد از استانهای مختلف را گسترش داد و رقابت خوب و موثری را پدید آورد.

وی خاطر نشان کرد : امیدواریم که با ادامه ی این برنامه ها بتوانیم زمینه های توسعه ی ورزش را در رشته های مختلف فراهم کنیم.

این المپیاد همزمان در 58 رشته ی ورزشی در 19 استان برگزار می شود و در این  المپیادها به نوعی برگزیدگان هر استانی شناخته می شوند و آنچه که مردم از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی انتظار دارند این است که در کنار ورزش ،اخلاق را نیز مد نظر قرار دهند و ما بتوانیم یک ورزش توام با اخلاق و دوستی و صمیمیت داشته باشیم و تماشاگران ورزش نیز از رقابت های اخلاق مدارانه لذت ببرند .

وی در پایان از تلاشها و حمایت های مدیر عامل منطقه آزاد انزلی به جهت میزبانی این رویداد ، مدیر کل ورزش و جوانان گیلان و هیات هندبال استان و دست اندرکاران برگزاری مسابقات قدردانی کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز