مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ؛

لزوم بهره گیری از پژوهشهای علوم ورزشی و انتقال تجربیات علمی در جهت توسعه ورزش

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۲۲:۳۵
کد خبر: ۸۸۷۷۱۰
لزوم بهره گیری از پژوهشهای علوم ورزشی و انتقال تجربیات علمی در جهت توسعه ورزش
مریم بخشی در سومین کنگره ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت که در منطقه آزاد انزلی برگزار شد ،گفت : پژوهشهای علمی حاصل در علوم ورزشی باید در جهت رشد و توسعه ی ورزش استفاده شود .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در سومین کنگره ی ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت و نخستین کنگره ی مدیریت اظهار داشت : این کنگره یکی از رویدادهای مهم علمی است که به میزبانی گیلان در کنار رویداد ورزشی  کشوری در منطقه ی آزاد انزلی برگزار می شود و اساتید محترم از دانشگاههای گیلان تلاشهای ویژه ای برای برگزاری مطلوب این کنگره داشته اند .

وی افزود :  اساتید و چهره های شناخته شده ی علوم ورزشی کشور  در این کنگره شرف حضور دارند ، اساتیدی که مولف کتب دانشگاهی ورزشی هستند و کتب این عزیزان بر دانش افزایی دانشجویان رشته های ورزشی در دانشگاههای کشور می افزاید.

بخشی اذعان داشت :  امیدواریم که بتوانیم گام مهمی در انتقال دانش های روز ورزشی برداریم و با ارایه ی مقالات و دستاوردهای پژوهشی این انتقال علم و تجربه را داشته باشیم.

وی با اشاره به خروجی همایش های علمی گفت : قطعا برپایی چنین همایش هایی و نتایج برگرفته از پژوهشها می تواند موجب رشد و توسعه ی ورزش کشور و استان شود و ان شاالله که بتوانیم دستاوردهای پژوهشی ورزش را به صورت عملی اجرایی کنیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز