بهره برداری از ۲۱ طرح صنعتی همزمان با هفته دولت در گیلان

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۳:۳۱:۱۲
کد خبر: ۸۸۸۶۱۷
بهره برداری از ۲۱ طرح صنعتی همزمان با هفته دولت در گیلان
همزمان با هفته دولت در گیلان ۲۱ طرح صنعتی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فرهاد دلق پوش با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، پس از افتتاح واحد تولیدی پوشاک در مجتمع کارگاهی سفیدرود رشت، از بهره برداری از ۲۱ طرح صنعتی در استان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت:برای بهره برداری از این طرح ها، در مجموع افزون بر ۵۸۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی تصریح کرد: واحدی که امروز با آغاز هفته دولت افتتاح شد 200 نفر اشتغالزایی نموده است این واحد تولیدی انواع پوشاک نظامی، امدادی و کاور بهداشتی و چادر کمپینگ و انواع خوراک آماده دام و طیور را از نخستین طرح های صنعتی استان برای  بهره برداری همزمان با نخستین روز از هفته دولت  می باشد.

این مسئول ادامه داد: مابقی طرح های هفته دولت در بخش صنعت، در صنایع مختلف تولیدی از جمله سیم و مفتول سیمی ، پایدار کننده های پلیمری ، انواع خوراک دام و طیور، پالت های چوبی ، سبد میوه ، ماشین آلات صنایع غذایی، انواع پوشاک، فراوری چای، تولید فرش و محصولات ، آسفالت بوده و با بهره برداری از آنها، که در مجموع برای ۶۲۴ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

دکتر دلق پوش خاطرنشان کرد: با رشد سرمایه گذاری و صنعتی در استان می توانیم با تکیه بر توان داخلی و دانش تولید کنندگان و فراهم کردن اشتغال جوانان ، فارغ التحصیلان از تحریم های خصمانه دشمنان گذر کنیم.

در حال حاضر دو هزار 948 واحد صنعتی و  ۳۶ شهرک صنعتی در گیلان فعال است.


photo_2019-08-24_13-24-20

نظر شما