امنیت تردد درون شهری با اصلاح هندسی معابر

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۴:۲۵
کد خبر: ۸۸۸۷۹۶
امنیت تردد درون شهری با اصلاح هندسی معابر
فرمانده انتظامی بندرانزلی از اصلاح هندسی خیابان‌های پرحادثه و افزایش ضریب ایمنی در معابر درون شهری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ " مجیدحسینی "  با تشریح اقدامات ترافیکی ایام تابستان در شهرستان بندرانزلی گفت: امسال با بهره‌گیری کامل از کنارگذر بندرانزلی و حضور محسوس گشت‌های پلیس راهور و اصلاح هندسی معابر حادثه خیز و پرتردد، با وجود میزان بالای مسافر، روان‌سازی مطلوبی در ترافیک شهری را شاهد هستیم.

این مقام انتظامی با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته برای انجام رانندگی ایمن و کاهش حوادث و تلفات رانندگی افزود: هدف از این اقدام‌ها هشدار به رانندگان و یادآوری قوانین راهنمایی و رانندگی در راستای کاهش تصادفات است.

حسینی تصریح کرد: اصلاح هندسی، تعریض خیابان‌ها، نصب سرعتکاه و نصب موانع فیزیکی و علائم هشدار دهنده الکترونیکی در نقاط حادثه‌خیز با هدف افزایش امنیت تردد درون شهری بوده است.

وی با بیان اینکه تردد در مسیرهای درون شهری بندرانزلی در ایام تابستان پر حجم و روان است، ادامه داد: حداکثر سرعت مجاز در تردد شهری 60 کیلومتر است و ثبت تخلفات با دوربین لیزرگان توسط کارشناسان پلیس راهور انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در هنگام استفاده از موتورسیکلت و دوچرخه به لزوم استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی همانند سایر وسایل نقلیه توجه داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز