بیانیه حزب اسلامی کار استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۱۴:۰۴
کد خبر: ۸۸۹۲۶۴
بیانیه حزب اسلامی کار استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت
به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت حزب اسلامی کار استان گیلان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ متن بیانیه بدین شرح است :

اولین دهه پیروزی انقلاب اسلامی، پر فراز و نشیب بود، استکبار جهانی با بکارگیری عوامل سر سپرده و با هدف انحراف آموزه های انقلاب اسلامی، به هر سناریو و ترفندی در صدد براندازی، به ترور بسیاری از دلاوران و خدمت گزاران راستین انقلاب اسلامی مبادرت نمود که از جمله غم انگیز ترین ترورهای آن دوره از انقلاب می توان به بمب گذاری در جلسه حزب جمهوری اسلامی و دفتر نخست وزیری اشاره کرد.

با گذشت ۳۸ سال از عروج ملکوتی شهیدان رجایی و باهنر، همچنان عطر خدمت صادقانه و بی‌منت آنان به مردم در سطح جامعه، کارگزاران و دولتمردان امروز کشور را به تلاش در عرصه مدیریت اجرایی کشور با گذر از تعلقات رایج جناحی و با حفظ صداقت، دشمن شناسی، استکبار ستیزی، ولایت مداری و اطاعت از ولایت فقیه و امام امت در رویکردها و رفتارهای آنان فرا می‌خواند.

هفته دولت به حرمت دو یار صدیق و همسنگر شهیدان دولت، رجایی و باهنر نام گذاری شده است. این زمان، فرصت مناسبی برای تجدید آرمان ها و اهداف والایی است که پایه های اصلی استقرار نظام مردمی را از درون بر اوراق زرین تاریخ انقلاب ایران اسلامی ثبت کرد.

هر سال دوم تا هشتم شهریور بزرگداشت هفته دولت بسیار ضروری و مغتنم است تا مسیر دشوار پیش روی دولت های برآمده از انقلاب اسلامی تداعی و مجاهدت ها و نیز تلاش های آنان به تصویر کشیده شود.

هنوز هم شاهد آن هستیم که آتش کینه استثمارگران جهانی در تسلیم و نابودی این مرز و بوم فروکش ننموده است و مانند گذشته با دولت های اجیر شده و دست نشانده، کشور عزیز ما را به تحریم و تهدید نشانه می‌گیرند.

شایسته است با تأسی به این دو اسوه شهادت،رجایی و باهنر، با ایمان و خدمت خالصانه و با الهام از رهنمودها، منویات و نصایح مقام معظم رهبری در مقابل این دشمنان جهانی ایستادگی شود، و به پشتوانه عظیم مردمی، ضمن خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی، برای اعتلای نظام مقدس جمهوری ایران اسلامی و رفاه و سربلندی مردم شریف و صبور ایران عزمی راسخ و تلاشی مضاعف اتخاذ شود، تا بتوان با تدوین راهبرد صحیح اقتصادی و برنامه ریزی شتاب گرفته، و با استفاده اقدامات موثر، از این وضعیت حادث شده اقتصادی در کشور با عزت و سربلندی عبور نماییم.

حزب اسلامی کار شاخه استان گیلان ضمن بزرگداشت و تبریک هفته دولت، با اعتقادی راسخ به آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و نیز مقام معظم رهبری، به عنوان یک حزب فعال در سطح کشور و البته استان گیلان که صدایی برآمده از مردم به ویژه قشر کارگران جامعه اسلامی است، تمامی مساعی و تلاش خود را به کار بسته تا با تفکر پیش از عمل، همراه و همسوی دولت خدمتگزار تدبیر و امید حرکت نموده و با خواست و نگاه مدیران استانی به عنوان بازوی مشورتی در حوزه های مختلف و بخصوص در شرایط کنونی کشور به موضوعات اقتصادی نگاه ویژه ای داشته و راهکارهای عملیاتی ارائه نماید.

حزب اسلامی کار شاخه استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر همه مسئولین خدوم ملت و نیز مسئولین و مدیران محترم استان گیلان، بر خود لازم می داند تا نسبت به تمامی کارمندان خدمتگزار دولت در سراسر کشور و نیز تمامی کارمندان دستگاههای اجرایی استان گیلان ادای احترام نماید.

امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از توفیقات روزافزون بهره مند شوند.

روابط عمومی حزب اسلامی کار استان گیلان

 

نظر شما