حضور یک گیلانی در مسابقات قایقرانی پاراکانو قهرمانی جهان

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۸:۳۷:۵۰
کد خبر: ۸۸۹۵۲۵
حضور یک گیلانی در مسابقات قایقرانی پاراکانو قهرمانی جهان
نادر عیوضی از استان گیلان در مسابقات قایقرانی پاراکانو قهرمانی جهان حضور می یابد.

به گزارش برگزاری برنا از گیلان ؛ مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: پس از حضور ورزشکاران گیلانی در تیم های ملی قایقرانی آب های آرام مردان و زنان ایران برای شرکت در مسابقات جهانی مجارستان و کسب سهمیه المپیک، یک گیلانی نیز به همراه تیم ملی پاراکانو در این مسابقات شرکت می کند.

مرتضی ورزلدوست افزود: بر این اساس تیم ملی قایقرانی آب های آرام پاراکانو زنان و مردان کشور با سه ورزشکار در رقابت های جهانی مجارستان و کسب سهمیه پارا المپیک حضور می یابد که نادر عیوضی از گیلان نیز جزو ملی پوشان است.
 
وی ادامه داد: نادر عیوضی ورزشکار شایسته و ملی پوش گیلانی در ماده KL۳ مردان، در رقابت های قایقرانی آب های آرام و در رشته پاراکانو شرکت و به مصاف حریفان خود می رود که امیدواریم بتواند با کسب مقام قهرمانی این رشته، سهمیه پارا المپیک ۲۰۲۰ توکیو را نیز کسب کند.
 
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز علی آقامیرزایی و پیمان قویدل دو قایقران برجسته گیلان با عضویت در تیم ملی قایقرانی آب های آرام ، در رقابت های جهانی مجارستان حضور خواهند یافت همچنین با اعلام ترکیب نهایی تیم ملی آب های آرام بانوان ایران برای حضور در این رقابت ها ، الناز شفیعیان از استان در رشته کایاک یک نفره ۲۰۰ متر و ۵۰۰ متر انتخاب شد که این قایقران رزنده نیز در این مسابقات حضور می یاید.
 
رقابت های آب های آرام قهرمانی جهان ۳۰ مرداد تا سوم شهریورماه در سگد مجارستان برگزار می شود که در این دوره از مسابقات که اولین انتخابی المپیک و پارالمپیک قایقرانی است؛ زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر جهان با هم رقابت می کنند.

 

نظر شما