در جلسه کارگروه ارتباطات شهرستان های لاهیجان و سیاهکل با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح شد ؛

حل مشکلات ارتباطی و مخابراتی سه روستای شرق گیلان تا آینده نزدیک

۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۳:۴۲:۴۵
کد خبر: ۸۹۱۷۱۷
حل مشکلات ارتباطی و مخابراتی سه  روستای شرق گیلان تا آینده نزدیک
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه ی کارگروه ارتباطات شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل گفت : مشکلات مخابراتی سه روستای شرق گیلان مرتفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمد جواد آذری جهرمی که در سفری یکروزه در گیلان به سر می برد در کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل عنوان کرد :  13میلیارد تومان اعتبار برای شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل تخصیص یافته که اعتبار قابل توجه ای است .

وی افزود : از اقدامات مهم در این دو شهرستان جمع آوری WLL بود که مربوط به 20سال پیش بود و ارتقای شبکه مخابراتی درلاهیجان و سیاهکل بحث مهمی است که برای اولین بار مسئله تلفن های قدیمی حل شد .

وی افزود : دیلمان نیاز به توجه بیشتر دارد ما به لحاظ مالی مشکل خاصی نداریم و باید شبکه برق آن برنامه ریزی شود و  استاندار محترم و فرمانداران در خصوص توسعه برق این منطقه اقدام کنند و اگر این مشکل حل شود تا پایان امسال فیبر نوری و  دکل های مسیر  54کیلومتری سیاهکل به دیلمان حل خواهد شد و اعتبار آن بخش تامین شده است.

آذری جهرمی با اظهار تاسف در خصوص کابل های دزدیده شده در برخی مناطق کشور گفت : بیش از 600روستا کابل های آن دزدیده شده و ما در این روستاها در توسعه ارتباطات دچار عقب ماندگی شده ایم .

وی عنوان کرد : در شهرستانهای لاهیجان ، لنگرود و سیاهکل سه روستا به دلیل دزدیده شدن کابل ارتباط  آنها قطع است و باید تا پایان شهریور این معضل مرتفع شود.

وی گفت : افزایش ظرفیت برای ارتباطات روستایی نیز وجود  دارد که تا دهه فجر امسال اجرایی خواهد شد .

وی در پایان گفت : بحث ارتباطات سیاهکل به دیلمان منوط به حل مشکل برق این منطقه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز