درخشش قایقرانان گیلانی در المپیاد آبهای آرام دختران کشور

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۷:۵۸:۱۸
کد خبر: ۸۹۲۴۱۸
درخشش قایقرانان گیلانی در المپیاد آبهای آرام دختران کشور
دختران قایقران گیلانی در مسابقات المپیاد آبهای آرام کشور در رشته کایاک سه مقام کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان اظهار داشت: در جریان این رقابت ها در استان اردبیل ، ورزشکاران گیلانی موفق به کسب سه مقام نایب قهرمانی شدند.

مرتضی ورزلدوست افزود: در جریان این رقابت ها ، سالینا زارع ورزشکار شایسته گیلانی در رشته کایاک یکنفره مسافت ۵۰۰ متر، پس از ورزشکاری از استان بوشهر در مکان دوم قرار گرفت و مدال نقره این ماده را کسب کرد.
 
وی ادامه داد: همچنین در رقابت های کایاک دونفره مسافت ۲۰۰ متر، تیم گیلان با ترکیب استیرا تیموری و بهار تنها پس از تیم بوشهر عنوان نایب قهرمانی را کسب و مدال نقره این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد.
 
وی بیان کرد: در رشته کایاک دونفره ماده ۵۰۰ متر نیز، تیم گیلان درخشید و این تیم با ترکیب آیدا سلیمانی و سالینا زارع پس از تیم البرز موفق شد روی سکوی نایب قهرمانی قرار گیرد و مدال نقره این رشته را نیز تصاحب کند.
 
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان خاطرنشان کرد: در دومین دوره رقابت های المپیاد قایقرانی آبهای آرام دختران کشور در دریاچه شورابیل اردبیل، ۶۴ ورزشکار از ۱۸ استان کشور در مواد کایاک و کانو یکنفره و دونفره در مسافت‌های ٢٠٠ متر و ۵٠٠ متر با هم به رقات پرداختند.
 

 

نظر شما