رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رضوانشهر :

لزوم بهره گیری از فضای مجازی برای پیشبرد اهداف سازمانی

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۲:۲۵:۳۶
کد خبر: ۸۹۲۵۹۸
لزوم بهره گیری از فضای مجازی برای پیشبرد اهداف سازمانی
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رضوانشهردر اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان تاکید کرد: با بهره برداری اصولی و آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی می توان در پیشبرد اهداف و دستاوردهای سازمانی نقش بسزایی ایفا کنیم.

به گزارش خبرگزار ی برنا از گیلان ؛ اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان رضوانشهر در فرمانداری شهرستان رضوانشهر برگزار شد.

دراین جلسه خوشحال معاون فرمانداری رضوانشهر گفت: امروزه نسل جوان جامعه با تهدیدهایی از قبیل خطر اعتیاد و گرایش به مصرف مواد مخدر، بیکاری، افسردگی واستفاده بیش از حد از شبکه های اجتماعی رو به روست.
 
وی داشتن برنامه جهت کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آن را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: دستگاههای فرهنگی و متولی حوزه جوانان بایستی با تلاش جدی تر نسبت به فراهم کردن شرایط برگزاری همایش های پیشگیری، آگاه سازی، کارگاههای آموزشی، آموزش زوجین جوان واطلاع رسانی مناسب برنامه­ ها با استفاده از ظرفیت هایی از قبیل مربیان مدارس، اساتید دانشگاه سمن ها و استفاده از افراد متخصص وتوانمند در مدیریت سمن ها و سایر نهادهای اجتماعی اقدام کنند.
وی همچنین چالش های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را یک حقیقت اجتناب ناپذیر خواند و اظهار داشت: بدیهی است که کنش­های ما الگوی فرزندان ما در جامعه بوده و می تواند بازخورد منفی داشته باشد، بنابراین با بهره برداری اصولی و آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی می توان در پیشبرد اهداف و دستاوردهای سازمانی نقش بسزایی ایفا کنیم.
 
وی افزود: برقراری روابط سالم بین اعضای خانواده و قشر جوان و نوجوان را زمینه ساز عدم گرایش افراد به سمت اعتیاد دانست و تصریح کرد: نتایج پژوهش های گوناگون نشان داده، نوجوانانی که از بودن در خانواده شان احساس رضایت و خشنودی داشته و روابط صمیمی و گرمی بین اعضای خانواده و والدین برقرار است، کمتر به دنبال سیگار ، الکل و انواع مخدرها بوده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز