دستگیری ضاربان مامور یکی از کلانتری‌ های رشت

۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۴:۰۰
کد خبر: ۸۹۴۵۴۱
دستگیری ضاربان مامور یکی از کلانتری‌ های رشت
ضاربان مامور یکی از کلانتری‌های رشت در مدت کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان امروز گفت: نیمه شب سه شنبه هفته کنونی ماموران یکی از کلانتری‌های رشت هنگام گشت زنی در محدوده مسکن مهر به3 نفر که در حال پرسه زنی در پارکینگ یکی از ساختمان‌های مسکن مهر بودند مشکوک شدند.

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد افزود: ماموران کلانتری که برای بررسی موضوع وارد عمل شدند از آن‌ها خواستند تا مدارک هویتی خود را ارائه کنند، اما این افراد به توهین، فحاشی و درگیری با ماموران پلیس اقدام کردند که در ادامه یکی از ماموران انتظامی مجروح شد.

وی با اشاره به اینکه ضاربان بلافاصله با یک دستگاه خودرو محل درگیری را ترک و متواری شدند، تصریح کرد: شناسایی و دستگیری مجرمان به طور ویژه در دستور کار پلیس گیلان قرار گرفت.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان ادامه داد: ضاربان کمتر از 10 ساعت شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد گفت: متهمان 35، 37 و 41 ساله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار، روانه زندان شدند.

وی در پایان تاکید کرد: پلیس با افرادی که بخواهند با شرارت و گردن کشی در برابر قانون بایستند و با برهم زدن نظم عمومی، زمینه ایجاد ناامنی و سلب آسایش شهروندان و تعرض به ماموران را فراهم کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 

نظر شما