معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در جمع خبرنگاران گیلان مطرح کرد؛

نقش رسانه در نهادینه شدن موضوعات مختلف در جامعه / وجود فضای سیاسی مطلوب در استان در دولت تدبیر و امید

۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۱۶:۱۵:۵۸
کد خبر: ۸۹۴۹۱۴
نقش رسانه در نهادینه شدن موضوعات مختلف در جامعه / وجود فضای سیاسی مطلوب در استان در دولت تدبیر و امید
حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در جمع خبرنگاران مطرح کرد : در دولت دکتر روحانی فضای سیاسی حاکم بر کشور و به تبع آن در استانها فضایی مطلوب و تاثیر گذار است .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ حسین حسن نژاد معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران در جمع کاروان خبری اصحاب رسانه گیلان ضمن معرفی ظرفیت های استان مازندران ، اظهار داشت : شهرستانهای نوشهر ، چالوس ، عباس آباد ،کلاردشت ،تنکابن و رامسر نمونه هایی از شهرستانهای 22 گانه استان هستند که هر یک از ظرفیت های قابل توجهی برخوردارند.

وی با بیان اینکه تمامی سعی دولت تدبیر و امید در جهت توسعه و آبادانی در کشور بوده است ، گفت : در شهرستان رامسر و تنکابن به جهت اهمیت این شهرستانها در بحث گردشگری تلاش شده که در حوزه ی راه اقدامات موثری صورت گیرد.

وی افزود : توسعه ی باند پروازی فرودگاه رامسر یکی از مواردی است که در دستور کار قرار گرفت و اکنون از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار است.

حسن نژاد ادامه داد : ایجاد جاده ی تنکابن ، الموت ،قزوین به جهت تنوع جمعیتی که در شهرستان تنکابن وجود دارد از ضروریات منطقه است و این پروژه یک پروژه ی ملی محسوب می شود .

وی با اشاره به پروژه ی آزاد راه تهران - شمال عنوان کرد : آزاد راه تهران-  شمال یکی از مهمترین و بزرگترین پروژه های استان است که اتمام آن برای شهرستان  چالوس از بعد ترافیکی بسیار حایز اهمیت است .

حسن نژاد با بیان ظرفیت های گردشگری استان مازندران گفت : مناطق گردشگری استان نظیر جواهرده ، منطقه ی دو هزار و سه هزار ، کلاردشت ،جاده ی پر جاذبه ی کندوان و ... از ظرفیت های گردشگری فوق العاده ی استان است که در جذب مسافران نقش مهمی را دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به پتانسیل های حوزه ی کشاورزی استان عنوان کرد : تولید مرکبات در مازندران، فعالیت های گلخانه ای و تولید نهال و درختچه ، اراضی مستعد برای تولید محصولات کشاوری و باغات استان از موارد ی است که موجب درآمد زایی و رونق اقتصادی منطقه شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش رسانه ها در زمینه ی توسعه اشاره کرد و گفت : هر حرکتی که رخ می دهد مبنای خبر است و البته برخی اوقات خبرها مبنای وقوع پدیده ها هستند. باید به سطح اثر گذاری رسانه در جامعه توجه شود و بر طبق آن به مسوولیت های اجتماعی خود واقف شویم.

وی اضافه کرد : نقش رسانه ها در تغییر و نهادینه شدن یک فرهنگ در جامعه و همچنین  سوق دادن به سمت توسعه انکار ناپذیر است .

حسن نژاد با اشاره به تعدد مطبوعات و پایگاههای خبری در مازندران اظهار کرد : 372 رسانه دارای مجوز اعم از مکتوب و مجازی در استان فعالیت دارند و اگر اصحاب رسانه به رسالت اصلی خود در زمینه ی انعکاس صحیح اخبار و رویدادها عمل کنند قطعا می توانند در جامعه اثرگذاری بیشتری داشته باشند.

 

photo_2019-09-06_17-07-12

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز