شهردار تنکابن در جمع خبرنگاران گیلان عنوان کرد ؛

تحقق بودجه شهرداری در سال ۹۷ / بهره برداری از کارخانه کمپوست شهر تنکابن

۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۱۸:۰۹:۴۸
کد خبر: ۸۹۴۹۳۱
تحقق بودجه شهرداری در سال ۹۷ / بهره برداری از کارخانه کمپوست شهر تنکابن
محمد زرودی شهردار تنکابن در جمع خبرنگاران گیلان اظهار داشت : راه اندازی و بهره برداری از کارخانه ی کمپوست شهر تنکابن مهمترین اقدام در جهت حفاظت از محیط زیست است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمد زرودی شهردار تنکابن در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان گفت : شهرستان تنکابن دارای 4 شهر و سه بخش است که شهر تنکابن یکی از شهرهای مهم این شهرستان است .

وی با اشاره به زمان تصدی خود بر سمت شهرداری تنکابن عنوان کرد : قریب به دو سال پیش که بنده افتخار خدمتگزاری به مردم این شهر را یافتم ،شهرداری تنکابن با بودجه بالغ بر 21 میلیارد و 750 میلیون تومان تحویل گرفتم و در آن زمان عقب افتادگی های و کارهای نیمه تمام با توجه به بودجه ی مورد نظر مشهود بود.

وی ادامه داد :  در سال 97 بودجه ی مصوب شهرداری تنکابن با 60 درصد افزایش به 35 میلیارد تومان رسید که توانستیم با تلاشهای مستمر این بودجه را محقق و میزان درآمد ها را به 40 میلیارد تومان یعنی بیشتر از بودجه ی پیش بینی شده برسانیم و حجم پروژه های عمرانی از رقم 4 میلیارد تومان به حدود 20 میلیارد تومان افزایش یافت.

شهردار تنکابن با اشاره به تصویب بودجه ی 43 میلیاردی برای سال 98 ، گفت :با وجود شرایط اقتصادی حاکم بر کشور به جهت تحریم های ظالمانه ، خوشبختانه توانستیم اتفاقات خوبی را برای شهر تنکابن رقم بزنیم .

زرودی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی در شهر تنکابن اقدامات خوبی صورت گرفته ، گفت : برگزاری جشنواره های مختلف از جمله اقدامات انجام شده در حوزه ی فرهنگی و اجتماعی است که بیشتر بحث نشاط اجتماعی را برای شهروندان مد نظر قرار می دهد.

وی عنوان کرد : نخستین جشنواره ی کاکایی ،جشنواره کشتی گیله مردی به مدت 25 شب  و ... از جمله جشنواره های مورد استقبال شهروندان و مردم استان بوده است .

وی در ادامه با بیان اینکه توجه به حوزه ی محیط زیست از مسایل اصلی شهرداری تنکابن است ، اظهار داشت : یکی از شاخصه های اصلی توسعه ی پایدار توجه به محیط زیست می باشد و شهرداری تنکابن به جهت اهمیت این موضوع بحث راه اندازی و بهره برداری از کارخانه ی کمپوست شهر تنکابن را در دستور کار قرار داد تا با این اقدام ،صدمه ی کمتری به محیط زیست منطقه وارد شود .

وی در خصوص سایر اقدامات شهرداری تنکابن عنوان کرد : عقیم سازی سگ های بلاصاحب ، عقد قرارداد با شرکت دانش بنیان به جهت ایجاد مرکز فاضلاب کش خانگی، ارتقای آتش نشانی به سازمان و چارت سازمانی شهرداری تنکابن ، پروژه ی جمع آوری آب های سطحی ، بحث آسفالت ،نورپردازی شهری ، اصلاح تقاطع های حادثه خیز ،انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری و اداره میراث فرهنگی جهت ایجاد موزه مردم شناسی غرب مازندران و... از جمله اقدامات شهرداری تنکابن می باشد .

وی همچنین عنوان کرد : اعتباری قریب به 7 میلیارد تومان از محل سفر مقام معظم رهبری برای تصفیه ی شیرابه زباله اختصاص یافته که می تواند یک کمک موثر به بحث مدیریت پسماند باشد.

زرودی اذعان داشت : تدوین سند راهبردی طرح جامع ، طرح ترافیک ، نقشه برداری از شهر تنکابن ، بازنگری طرح تفضیلی شهر تنکابن ،انتخاب مشاور به منظور سند بازآفرینی از اقدامات موثر شهرداری است که نقشه ی راه شهر تنکابن را به صورت علمی مشخص می کند.

وی در پایان از مساعدت و تعامل اعضای شورای شهر تنکابن قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز