دستگیری کلاهبردار مامور نما در گیلان

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۱:۰۸
کد خبر: ۸۹۸۴۰۹
دستگیری کلاهبردار مامور نما در گیلان
فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری کلاهبردار مامور نما که برای دریافت وام از فردی 500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "رضا کوهستانی"  در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه شخصی با معرفی خود به عنوان مامور اطلاعات و داشتن نفوذ جهت اخذ وام، از وی مبلغ 500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها با هماهنگی مقام قضائی، متهم مورد نظر را در یک عملیات غافلگیرانه در منزلش دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم در بررسی فنی پلیس به بزه انتسابی خود مبنی بر کلاهبرداری از طریق معرفی خود به عنوان مامور اطلاعات و اخذ مبلغ 500 میلیون ریال وجه نقد از شاکی برای دریافت وام یک میلیارد ریالی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه متهم 32 ساله پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد به شهروندان توصیه کرد، ضمن مراقب از خود در برابر افراد شیاد و کلاهبردار، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما