رئیس فدراسیون کاراته:

مهمترین اولویت کسب سهمیه المپیک است

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۰:۳۰
کد خبر: ۸۹۹۴۴۸
مهمترین اولویت کسب سهمیه المپیک است
رئیس فدراسیون کاراته گفت: مهمترین اولویت و برنامه اصلی ما کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ ژاپن است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سیدحسن طباطبایی در رشت اظهار داشت: همه برنامه‌های خود را معطوف کرده‌ایم تا با قدرت در مسابقات کسب سهمیه المپیک حضور یافته و بتوانیم برای نخستین بار در المپیک حضور یابیم.

وی که برای انتخابات ریاست هیات کاراته گیلان در رشت حضور داشت، افزود: برای اینکه کاراته المپیکی شده، همه کشورها سرمایه گذاری کلانی را انجام داده‌اند تا بتوانند در مسابقات المپیک حضور یابند و ما نیز امیدواریم که بتوانیم کسب سهمیه حداکثری را در المپیک داشته باشیم.
 
او ادامه داد: البته برای رسیدن به المپیک برنامه طولانی و پرفراز و نشیبی را داریم و هم اینک نیز شرایط کاراته کاران ما خوب است و امیدوارم که در این مسیر موفق باشیم اما به طور حتم کار سخت و دشواری را پیش رو خواهیم داشت.
 
طباطبایی بیان کرد: هر کشوری می تواند در بخش مبارزه مردان و بانوان شش سهمیه و در بخش کاتا نیز دو سهمیه در المپیک داشته باشد که در مجموع هر کشور می تواند با هشت کاراته کار در المپیک حضور یابد که هدف و برنامه ریزی ما نیز، کسب شش سهمیه در بخش مبارزه است و برای تصاحب این سهمیه ها در تمامی مسابقات لیگ جهانی و لیگ برتر با قدرت حضور خواهیم یافت.
 
رئیس فدراسیون کاراته به مسابقات لیگ جهانی روسیه نیز اشاره و اضافه کرد: رقابت های روسیه که ششمین مرحله لیگ جهانی به شمار می‌رود، بسیار مهم است چون امتیازات این رقابت ها زیاد است و اگر کاراته کاران ما بتوانند مقام کسب کنند، امتیاز بالایی را برای کسب سهیمه المپیک خواهند گرفت و این رقابت‌ها از دوم مهر ماه با حضور زبده‌ترین کاراته کاران جهان در کشور روسیه آغاز و تیم ایران نیز با قدرت در این دوره از مسابقات شرکت می‌کند.
 
طباطبایی در ادامه به وضعیت کاراته گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه گیلان از دیرباز در کاراته جایگاه ویژه ای داشته و هم اینک نیز مربیان و کاراته کاران ارزشمندی در این استان حضور دارند که می توان در بخش مربیان به سیده ستاره موسوی سرمربی تیم ملی کاراته بانوان بزرگسال و سعید حسنی پور مربی تیم ملی امید اشاره کرد و سارا بهمنیار نیز در بخش ورزشکاران یکی از برترین کاراته کاران است .
 
انتخابات ریاست هیات کاراته گیلان روز سه شنبه در رشت برگزار شد که در نهایت مزدا صوفی با کسب ۱۴ رای از ۱۷ آرای ماخوذه به عنوان رئیس جدید هیات کاراته این استان منصوب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز