سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد ؛

تهیه داروهای گیاهی فقط از فروشگاه های مجاز

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۷:۱۵
کد خبر: ۸۹۹۵۴۸
تهیه داروهای گیاهی فقط از فروشگاه های مجاز
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: شهروندان داروهای گیاهی را فقط از فروشگاه های مجاز خریداری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز گفت: از آنجایی که برخی افراد بدون مجوز اقدام به فروش داروهای گیاهی می کنند شهروندان ، داروهای گیاهی را فقط از فروشگاه های مجاز سطح شهر خریداری کنند.

ارسلان سالاری با اشاره به باور غلط مردم مبنی بر بی عارضه بودن داروهای گیاهی افزود: برای جلوگیری از خطرهای احتمالی تداخل داروهای شیمیایی و گیاهی ، پزشک معالج خود را از مصرف هرگونه داروی گیاهی مطلع کنید.

وی اضافه کرد: ورزشکاران هم مکمل های ورزشی را حتما از داروخانه ها تهیه کنند زیرا بیشتر مکمل های توزیع شده در مکان های غیرمجاز ، تقلبی ، آلوده به مواد نیروزا و هورمونی است که سلامت فرد را به خطر می اندازد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه مقدار مصرف مکمل های وررزشی برای هر فرد متفاوت است گفت: میزان مصرف این مکمل ها به نوع رشته ورزشی ، جنسیت ، طول مدت ورزش ، شرایط فیزیولوژیک فرد ، سن و وزن فرد بستگی دارد که تشخیص میزان مصرف آن بر عهده متخصص است.

ارسلان سالاری با اشاره به شرایط خاص برای پرورش زالو گفت: اگر شرایط بهداشتی برای پرورش زالو رعایت نشود ، این حیوانات آلوده به میکروب شده و خون بیمار را هم آلوده می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز