مدیر آموزش و پرورش آستارا در مراسم بازگشایی سال تحصیلی جدید:

ورود بیش از ۱۷ هزار دانش‌آموز به مدارس آستارا

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۷:۴۰
کد خبر: ۹۰۱۸۳۵
ورود بیش از ۱۷ هزار دانش‌آموز به مدارس آستارا
مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا در مراسم بازگشایی سال تحصیلی جدید گفت: تاکنون 17 هزار و 500 نفر در سامانه سناد نسبت به ثبت‌نام قطعی اقدام کرده‌اند که این رقم در روزهای آینده به حدود 18 هزار و 500 نفر می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سید سجاد موسوی امروز در مراسم بازگشایی سال تحصیلی جدید در دبستان دخترانه شاهد 22 بهمن اظهار کرد: خانواده‌های آستارایی‌ها در فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مشارکت‌های جدی و تأثیرگذار دارند.  

وی با بیان اینکه تاکنون 17 هزار و 500 نفر در سامانه سناد نسبت به ثبت‌نام قطعی اقدام کرده‌اند که این رقم در روزهای آینده به حدود 18 هزار و 500 نفر می‌رسد تصریح کرد: تعداد مدارس پیش‌بینی‌شده برای سامان‌دهی این تعداد دانش‌آموز، 160 واحد آموزشی اعم‌از دولتی، غیردولتی، شهری و روستایی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا تعداد نوآموزان پیش‌دبستانی را حدود 884 نفر، تعداد دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی را 9 هزار و 209 نفر، تعداد دانش‌آموزان متوسطه دوره اول را سه‌هزار و 916 نفر، تعداد دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم را سه هزار و 385 و تعداد دانش‌آموزان مدارس استثنایی را 43 نفر دانست.

موسوی تعداد دانش‌آموزان مدارس دولتی را 13 هزار و 352 نفر و تعداد دانش‌آموزان مدارس غیردولتی را چهار و 30 نفر دانست و افزود: حدود سه‌هزار و 627 نفر از دانش‌آموزان در مدارس روستایی و 13 هزار و 755 نفر نیز در مدارس شهری تحصیل می‌کنند.

به‌گفته مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا در مدارس ابتدایی به لحاظ نیروی انسانی کمبودی وجود ندارد و کمبودهای موجود قبل از آغاز سال تحصیلی جدید با پی‌گیری‌های مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان و فرماندار این شهرستان برطرف شد.

گفتنی است رونمایی از کتاب‌چه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش، شعرخوانی و سرودخوانی توسط دانش‌آموزان دبستان دخترانه شاهد 22 بهمن از دیگر برنامه‌های مراسم بازگشایی سال تحصیلی جدید در این شهرستان بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز