رئیس کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری شورای رشت:

زیر ساخت های گردشگری در رشت نیازمند توجه بیشتراست

۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۹:۱۳
کد خبر: ۹۰۳۷۶۴
زیر ساخت های گردشگری در رشت نیازمند توجه بیشتراست
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای رشت گفت: زیر ساخت های گردشگری در شهر رشت نیازمند توجه و توسعه بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فاطمه شیرزاد با گرامی داشت روز جهانی گردشگری  اظهار کرد: در شرایطی که برخی از کشورها همچنان برای تامین هزینه ها   نیازمند بهره برداری از منابع زیر زمینی همچون نفت و غیره هستند بسیاری از کشورهای جهان با استفاده از صنعت گردشگری به منابع مالی فراوان و شرایط ایده آل دست پیدا کرده اند.

وی با تاکید به توجه و توسعه زیر ساخت های گردشگری در رشت افزود: شعار سازمان جهانی گردشگری در سال جاری (گردشگری و اشتغال ، آینده ای بهتر برای همه) است و یقینا با توجه به دغدغه هایی که پیرامون اشتغال در کشور وجود دارد می توانیم با بهره مندی از ظرفیت های طبیعی و خدادادی  و همچنین ایجاد زیر ساخت های لازم گامی موثر در این باره و رفع مشکلات اشتغال برداریم.

شیرزاد به تالاب عینک رشت اشاره کرد و گفت: تالاب عینک رشت به عنوان یکی از بزرگترین تالاب های شهری کشور می تواند نقش مهمی در تحقق این امر ایفا کند و امیدواریم با تعامل بیشتر ما بین دستگاه های مرتبط شاهد توسعه گردشگری در شهر رشت و استان گیلان باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری شورای رشت با تاکید به نقش‌ رسانه ها در معرفی جاذبه های گردشگری رشت بیان کرد: یقینا با همدلی و اتحاد بیشتر می توانیم رشت را به قطب گردشگری در کشور و حتی جهان تبدیل کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز