بر طبق انعقاد تفاهم نامه هزار میلیاردی بین اداره کل ورزش و جوانان گیلان و فروشگاه نجم خاورمیانه ؛

اعطای وام ۵۰۰ میلیون ریالی به ۲ هزار زوج جوان برای خرید جهیزیه

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۹:۴۷:۵۹
کد خبر: ۹۰۷۱۷۸
اعطای وام ۵۰۰ میلیون ریالی به ۲ هزار زوج جوان برای خرید جهیزیه
دوهزار زوج گیلانی براساس تفاهم نامه بین اداره کل ورزش و جوانان با فروشگاه زنجیره ای نجم خاورمیانه کالاهای اساسی تا سقف 500 میلیون ریال در قالب تسهیلات دریافت خواهندکرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  صبح امروز طی جلسه ای تفاهم نامه ی اعطای وام 500 میلیون ریالی به دو هزار زوج جوان گیلانی برای خرید جهیزیه فی ما بین اداره کل ورزش و جوانان گیلان و فروشگاه نجم خاورمیانه به امضای طرفین رسید.

مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ضمن ابراز خرسندی از این اقدام نیکوکارانه اظهار داشت : معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان برای انجام این مهم ، زحمات زیادی متقبل شدند و امضای این تفاهم نامه شروع یک کار عظیم است و امیدواریم که در آینده ی نزدیک و با حضور معاون محترم وزیر ورزش و جوانان تشکیل مجمع خیرین ازدواج استان را به سمع و نظر ایشان برسانیم .

وی افزود : امیدواریم که طرح تشکیل مجمع خیرین ازدواج گیلان به یک طرح فراگیر در کشور تبدیل شود و خواسته ی ما این است که از تمامی ظرفیت ها برای تشکیل مجمع خیرین ازدواج استان بهره گیری کنیم.

بخشی خاطر نشان کرد : هیچ اقدامی ارزشمند تر از آن نیست که جوانان را در راستای ازدواج و تشکیل خانواده یاری کنیم و در رفع یکی از دغدغه های مهم جوانان که تامین مایجتاج و وسایل اولیه ی زندگی کمک کنیم .

امیر سعیدی مهر مدیر فروشگاه نجم خاورمیانه نیز ضمن قدردانی از تلاش های اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان عنوان کرد : شرکت فروشگاههای نجم خاورمیانه از سال 91 راه اندازی و شروع به کار کرده است و یکی از اهداف این فروشگاه تلاش در جهت ازدواج آسان و تامین کالاهای اقساطی و ارزاق برای زوجین جوان است که ان شاالله با امضای این تفاهم نامه گام های مهمتری در این جهت برخواهیم داشت .

"اصغر تاش " عضو مجمع خیرین ازدواج گیلان نیز در این جلسه با اشاره به تلاشهای صورت گرفته در خصوص امضای این تفاهم نامه گفت : بر اساس این تفاهم نامه مقرر شده که خدمات به زوجهای جوان به صورت اعتباری ، اقساطی و بانکی  در اختیار آنها قرار گیرد.

وی افزود : دو هزار نفر به مدت یکسال از طریق سیستم هایی که تعریف می شود و نحوه ی اجرایی شدن آن توسط کارشناسان مجموعه و فروشگاه نجم و سازمانهایی که عضو کمیته ی ازدواج استان هستند چه ادارات وابسته به ورزش و جوانان گیلان و چه سایر نهادها از این خدمات بهره برداری می کنند.

گفتنی است موضوع این تفاهم نامه ارایه از قبیل لوازم خانگی ،لوازم صوتی و تصویری ،لوازم آشپزخانه ، فرش و لوازم الکترونیک و .... و خدمات از قبیل پرداخت تسهیلات ، همکاری  در ارایه ی بن کارتهای اعتباری ،نقدی و هدیه ، همکاری در تعامل با سیستم بانکی ، همکاری با سالن های آرایشی و ...می باشد و مدت این تفاهم نامه یک سال می باشد .

نظر شما