معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان خبر داد؛

برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی روبات های کشاورزی در رشت

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۸:۱۴:۵۳
کد خبر: ۹۰۸۷۳۳
برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی روبات های کشاورزی در رشت
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان از برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی روبات های کشاورزی در رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ مهندس کیمیا تنهایی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری استانی که با حضور 13 دستگاه اجرایی که با موضوع بررسی فرآیند برگزاری مسابقات برگزار شد، گفت: نخستین دوره مسابقات ملی روبات های کشاورزی در اسفندماه سالجاری در دهکده الگویی بومگردی آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت این مسابقات گفت: اگروبات کاپ فرصتی برای ارایه طرح ها و ایده های نوآورانه به منظور بهره گیری از توانایی های کشور در هوشمندسازی کشاورزی است.
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان نیز در این نشست ضمن اشاره به مراحل طراحی پروژه و شرایط علاقمندان جهت شرکت در مسابقات ملی روبات های کشاورزی گفت: این مسابقات برای نخستین بار در خاورمیانه و طی 3 روز و در 5 لیگ در 2 بخش آزاد و دانش آموزی برگزار می شود.
 
وی در ادامه ضمن تشکر از دستگاههای اجرایی اظهار داشت: برگزاری نخستین مسابقات ملی روبات های کشاورزی بستر مناسبی برای معرفی هر چه بیشتر توانایی ها، ظرفیتها و منابع موجود استان است و امیدواریم با همکاری ادارات ذیربط در اجرایی نمودن طرح مذکور، شاهد توسعه روزافزون استان در زمینه های متعدد گردشگری، اقتصاد و اشتغال باشیم.

 

نظر شما