مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان خبر داد؛

جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات حوزه کار آفرینی در گیلان

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۵:۳۰:۰۵
کد خبر: ۹۰۹۶۳۱
جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات حوزه کار آفرینی در گیلان
مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در نشست صمیمی معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با جوانان و سازمانهای مردم نهاد حوزه جوانان گیلان اظهار داشت : 100 درصد اعتبارات کارآفریتی حوزه ی جوانان در استان گیلان جذب شده است .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در ابتدای نشست صمیمی مهندس تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با جوانان و سازمانهای مردم نهاد ضمن عرض خیر مقدم گفت : فعالیت های ارزشمندی در حوزه ی جوانان انجام شده است و اداره کل ورزش و جوانان استان یکی از متولیان این حوزه در گیلان است.

وی افزود : در حوزه ی جوانان نه در حد مطالبات جوانان بلکه به نسبت توان استانها توانستیم حداکثر تلاشمان را داشته باشیم و از طرحهای بسیار خوبی که از طرف وزارت به استانها ابلاغ شد، طرحهای کارآفرینی بود و ما مفتخر هستیم که توانستیم 100 درصد اعتبارات در کارآفرینی را جذب کنیم و طرحهای زیادی نیز در این حوزه داریم.

بخشی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور خاطر نشان کرد : با توجه به شرایط اختصاص اعتبارات و توجه به  حوزه ی جوانان  بسیار حایز اهمیت است.

وی ادامه داد : طرح خوبی به صورت پایلوت مطرح شده و آن استفاده از ظرفیت های روستا برای توانمند کردن جوانان روستایی و فعالیت های اشتغالزا است که قطعا تاثیر بسزایی در زمینه اجتماعی و حوزه ی روستایی خواهد داشت .

وی با اشاره به طرحهای شاخصی که در گیلان اجرایی شده است ،تصریح کرد : با برنامه ریزی که حوزه ی جوانان وزارت ورزش و جوانان  صورت گرفته است ، اگر این برنامه ها به بار بنشیند قطعا بخش زیادی از دغدغه های جوانان را مرتفع کرده است .

بخشی با بیان اینکه طرحهای خوبی در آینده در حوزه ی جوانان در گیلان اجرایی می شود ، عنوان کرد : طرح مجمع خیرین ازدواج در حوزه ی جوانان گیلان ان شاالله اجرایی خواهد شد و اخیرا امضای تفاهم نامه اداره کل ورزش و جوانان گیلان با فروشگاه نجم خاورمیانه برای تامین جهیزیه ی 2000  نوعروس در استان از اتفاقات خوب  در گیلان می باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز