دکتر علوی بخشدار رودبنه ؛

۶۰درصد اراضی کشاورزی در بخش رودبنه مستقر است/توجه به ظرفیت های گردشگری ، صنایع دستی و بوم گردی از اولویت های مهم بخش رودبنه است

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۰:۰۱
کد خبر: ۹۱۱۶۸۷
۶۰درصد اراضی کشاورزی در بخش رودبنه مستقر است/توجه به ظرفیت های گردشگری ، صنایع دستی و بوم گردی از اولویت های  مهم بخش رودبنه است
دکتر علوی بخشدار رودبنه در گفتگویی گفت : توجه به ظرفیت های گردشگری ، صنایع دستی و بوم گردی از اولویت های مهم بخش رودبنه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  دکتر علوی بخشدار رودبنه در گفتگویی اظهار کرد: بخش رودبنه  دارای ۱۸۰ کیلومتر مربع وسعت دارای ۵۴ روستا که ۴۵ روستا دارای کد آبادی است و  بر اساس سرشماری در شهر رودبنه  ۳۷۰۰ نفر جمعیت بوده  و  ۲۶۰۰۰ خانوار ساکن هستند.

دکتر علوی بیان داشت : 60درصد اراضی کشاورزی شهرستان لاهیجان در بخش رودبنه مستقر است که طبق آمار جهاد کشاورزی تقریبا ۱۴۰۰۰هکتار اراضی زیر سطح کشت وجود دارد.

بخشدار رودبنه با اشاره به پناسیل های رودبنه  گفت :  ۶۰ درصد اراضی کشاورزی در بخش رودبنه مستقر است که علاوه بر این بخش استفاده از  ظرفیت های گردشگری ، صنایع دستی و بوم گردی از اولویت های  مهم بخش رودبنه است.

نماینده دولت تدبیر و امید در رودبنه افزود;خوشبختانه با نوار ساحلی به طول ۱۰ کیلومتر که چهار روستای ساحلی را شامل می شود دسترسی به آبهای مرزی داریم ودر همان منطقه در روستای سحر خیز منطقه ی ویژه ی اقتصادی که به تصویب مجلس و هیات وزیران سال ۸۹ رسیده است پیگیر هستیم که این مصوبه از روی کاغذ به اجرا هم برسد.

photo_2019-10-13_21-01-39

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز