مسئول کمیته استقبال و فرهنگی ستاد اربعین شهرستان آستارا ؛

احسان بیش از یک میلیارد ریال خیرین آستارا به موکب امام زادگان قاسم و ابراهیم/ کار استقبال از زوار خارجی در موکب های آستارا به پایان رسید

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۵۳:۳۳
کد خبر: ۹۱۲۴۳۷
احسان بیش از یک میلیارد ریال خیرین آستارا به موکب امام زادگان قاسم و ابراهیم/ کار استقبال از زوار خارجی در موکب های آستارا به پایان رسید
مسئول کمیته استقبال و فرهنگی ستاد اربعین شهرستان آستارا از احسان بیش از یک میلیارد ریالی خیرین آستارا به موکب امام زادگان قاسم و ابراهیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رئیس اوقاف آستارا و مسئول کمیته استقبال و فرهنگی ستاد اربعین شهرستان آستارا اظهار داشت: برنامه استقبال از ۱۷۰۰۰ زائر خارجی که از مرز آستارا از تاریخ ۹ مهر تا ۲۱ مهر وارد کشورمان شدند به بهترین شکل صورت گرفت و به پایان رسید.

جمشید مهدوی گفت: این تعداد زوار که عموما از کشور جمهوری آذربایجان و بعضا از گرجستان و روسیه و داغستان و ازبکستان بودند بوسیله ۲۷۱ اتوبوس و ۱۰۰ سواری و ۴۰ مینی بوس و ون وارد کشورمان شدند که در دو موکب پایانه مرزی و امام زادگان شریف حضرت ابراهیم و قاسم علیهما السلام با یه وعده غذای گرم پذیرایی شدند.

رئیس اداره اوقاف آستارا اعلام کرد: در حسینیه و زائرسرای حرم امامزادگان قاسم و ابراهیم آستارا به ۷۲۰۰ نفر از زوار اسکان موقت و شبانه داده شده است.

وی گفت: کمیته استقبال با برنامه ریزی های صورت گرفته آماده می‌شود تا  این تعداد از زائرین را هنگام برگشت بدرقه نماید و به همیت منظور ضمن فعال بودن ایستگاه صلواتی قرار است هدیه معنوی به تمامی زائرین تقدیم شود.

 ‎ مهدوی اظهار داشت: در این ایام هزینه های زیرساختی به مبلغ ۲۸میلیون تومان از محل نذورات نقدی پرداخت شد.

رئیس اوقاف آستارا خاطرنشان ساخت: خیرین و مردم شریف آستارا ۱۰۴ میلیون تومان اقلام خوراکی به موکب امام رضا(علیه السلام) امام زادگان قاسم و ابراهیم احسان نمودند که در آشپزخانه موکب امام زادگان آستارا طبخ شد و در اختیار زائرین قرار گرفت.

 

photo_2019-10-15_10-23-33

photo_2019-10-15_10-23-32

نظر شما