مدیرکل ورزش وجوانان گیلان:

توجه و سرمایه گذاری در امر ورزش، سلامت جامعه را تضمین می کند

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۸:۵۹:۴۸
کد خبر: ۹۱۳۶۵۵
توجه و سرمایه گذاری در امر ورزش، سلامت جامعه را تضمین می کند
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان تاکید کرد: امروزه ورزش نقشی اساسی و بنیادی در سلامت جسمی و روانی اعضای یک جامعه دارد، برهمین اساس توجه و سرمایه گذاری در امر ورزش، سلامت جامعه را تضمین می کند .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش ضمن تبریک این ایام فرخنده به کارمندان ،هیات ها ، ورزشکاران ،مربیان ، پیشکسوتان و جامعه ورزش استان گیلان ،ورزش را پدیده ای منحصربفرد در شکوفایی جامعه ارزیابی کرد و گفت :حرکت در جهت ارزش های انقلاب و سرلوحه قراردادن منویات مقام معظم رهبری ازمبادی حصول به موفقیت ایران اسلامی در آوردگاههای جهانی خواهد بود .

وی  ورزش را  مقوله ای فراگیر و جهانشمول برشمرد و افزود: که باید ازآن در جهت تعالی همه جانبه جامعه استفاده بهنگام کنیم .

بخشی بر این نکته تاکید کرد که امروزه ورزش نقشی اساسی و بنیادی در سلامت جسمی و روانی اعضای یک جامعه دارد، برهمین اساس توجه و سرمایه گذاری در امر ورزش، سلامت جامعه را تضمین می کند .

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان با تکریم ازمقام شامخ شهیدان ،خانواده های جانبازان ،آزادگان و همه ی انسان هایی که با تلاش بی وقفه در جهت شکوفایی جامعه حرکت می کنند ،اظهار امیدواری کرد : با همدلی و پرهیز از حواشی این توانایی را داریم که بر اساس برنامه از پیش طراحی شده اهداف مورد نظر را به پیش برده و جامعه را از خدمات بهتری بهره مند سازیم .

 

نظر شما