مدیر کل زندانهای استان گیلان ؛

مهمترین وظیفه روسای زندانها اجرای برنامه های اصلاحی و حمایت از خانواده ها ی زندانیان است

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۲:۴۷
کد خبر: ۹۱۳۷۴۳
مهمترین وظیفه روسای زندانها  اجرای برنامه های اصلاحی و حمایت از خانواده ها ی زندانیان است
مدیرکل زندانهای استان گیلان مطرح کرد : اجرای برنامه های اصلاحی و حمایت از خانواده ها ی زندانیان مهمترین وظیفه روسای زندانها می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رضا محمدی اصل مدیر کل زندانهای استان گیلان ، با حضور در  بازداشتگاه رشت ضمن بازدید از کلیه اماکن از اقدامات و خدمات ارائه شده برای زندانیان و خانواده های آنان ابراز رضایت کرد.

وی اجرای برنامه های اصلاحی و حمایت از خانواده های آنان را از مهمترین اولویت های روسای زندانها برشمرد و گفت : مجازات حبس  انتهای فرآیند دادرسی  می باشد و روسای زندانها در کنار اجرای برنامه های  اصلاحی برای مددجویان باید خانواده زندانیان رامورد حمایت قرار دهند.

وی نقش مددکاران و انجمن های حمایت زندانیان در اجرای این ماموریت مهم عنوان کرد و گفت: مددکاران در شناخت آسیب ها و تدوین راهکارهای کمکی که در پرونده شخصیت زندانیان منعکس می گردد اطلاعات لازم برای حمایت خانواده ها  از طریق نهاد های حمایتی خصوصا انجمن های حمایت زندانیان  فراهم می نمایند و ما در صدد آن هستیم که ضمن تقویت انجمن های حمایت زندانیان، شرایط کمک به زندانیان به ویژه بعد از آزادی را تسهیل کنیم.

وی ضمن اشاره به  دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری زندانیان، توجه به وضعیت زندانیان تحت قرار ، رصد پرونده قضائی آنان و دیگر مسایل رفاهی را تاکید کرد.

 

نظر شما
پرونده ویژه