معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان ؛

حل مشکلات پسماند اساسی ترین موضوع در گیلان است

۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۳:۵۰
کد خبر: ۹۱۵۸۴۴
حل مشکلات پسماند اساسی ترین موضوع در گیلان است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارگیلان در لاهیجان گفت : حل مشکلات پسماند اساسی ترین موضوع در گیلان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ علی اوسط اکبری مقدم در جلسه ای که با موضوع بررسی  پسماند در فرمانداری لاهیجان برگزار شد، پسماند را مهمترین چالش استان‌های شمالی خواند و گفت: به دلیل بالا بودن آب های سطحی و شرایط اقلیمی استان، پسماند اساسی ترین موضوع در گیلان است که در اولویت قرار دارد.

وی به عدم توجه به دفع صحیح زباله طی سال‌های گذشته اشاره و تصریح کرد: امروز برای برون رفت از این معضل باید علاوه بر هزینه کرد منابع مالی، زمان بسیاری را جهت رفع آلودگی موجود اختصاص داد.

وی مدیریت صحیح در حوزه پسماند را نیازمند برنامه ریزی میان مدت و بلند مدت خواند و یادآور شد: برای مدیریت پسماند در کوتاه مدت نیز باید اقدامی کارآمد و همه جانبه نگر به کار گرفت وحوزه  معاونت عمرانی استانداری گیلان در جهت حل معضل زباله ها و تصفیه شیرابه زباله شهرستان لاهیجان آمادگی دارد.

اکبری مقدم بر ضرورت فرهنگ سازی در زمینه تفکیک زباله از مبدا تاکید کرد و افزود: در اجرای این مهم باید همه دستگاه های اجرایی مشارکتی موثر داشته باشند.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار گیلان همچنین از محل انباشت زباله های شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در تموشل لاهیجان بازدید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز