دستگیری عامل انتشار اخبار دروغین در فضای مجازی

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۱۲:۴۴
کد خبر: ۹۱۹۷۷۴
دستگیری عامل انتشار اخبار دروغین در فضای مجازی
فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری فردی که اقدام به انتشار اخبار دروغین در فضای مجازی می‌کرد خبر داد و گفت: صفحه اینستاگرامی معاند از دسترس خارج شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "مجید حسینی"  با اعلام این خبر گفت: طی رصد و پایش پلیس فتا شهرستان بندرانزلی مشخص شد شخصی با ایجاد صفحه اینستاگرامی و انتشار اخبار دروغین و همسو با معاندان اقدام به جذب اعضاء می‌کند.

این مقام انتظامی افزود: با اقدامات فنی صورت گرفته توسط پلیس فتا این صفحه اینستاگرامی معاند از دسترس خارج و مدیر آن شناسایی و دستگیر شد.

وی بیان داشت: متهم دستگیر شده که مردی 37 ساله بود در بررسی فنی پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسینی گفت: فضای مجازی مانند فضای واقعی جامعه زمینه بروز جرم و فعالیت مجرمانه را دارد و پلیس در راستای حفظ امنیت شهروندان به رصد و پایش مستمر در آن می‌پردازد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی به کاربران فضای مجازی توصیه کرد، بدون اطمینان به درستی یا نادرستی خبر یا تصویری از باز نشر آن خودداری کرده و در صورت نیاز به راهنمایی تخصصی به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز