انهدام باند ۵ نفره موادمخدر در بندرانزلی

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۲۱:۵۳
کد خبر: ۹۱۹۷۸۴
انهدام باند ۵ نفره موادمخدر در بندرانزلی
فرمانده انتظامی بندرانزلی از انهدام باند 5 نفره موادمخدر و کشف 183 گرم شیشه و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "مجید حسینی " با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی سابقه‌دار در زمینه توزیع موادمخدر، و تهاتر مال مسروقه با موادمخدر٬ بررسی موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بندرانزلی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی موفق به شناسائی مخفیگاه و محل فعالیت این متهم شدند.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات غافلگیر کننده، متهم 45 ساله دستگیر و از مخفیگاه وی 18گرم هروئین، یک عدد دستگاه کالباس بر و یک عدد جعبه نوشابه کشف شد.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: متهم صراحتا بیان داشت که این اموال را در ازای فروش موادمخدر دریافت داشته است و در بررسی بیشتر مشخص شد اموال مسروقه متعلق به مغازه‌ایی است که به تازگی مورد سرقت قرار گرفته است.

حسینی با بیان اینکه متهم دستگیر شده در همکاری با پلیس 4 نفر از همدستانش را معرفی کرد اظهار داشت: یکی از افراد دستگیر شده زندانی متواری دارای 25سال حبس بوده که در بازرسی از مخفیگاه وی یک موتورسیکلت سرقتی و مقدار 90گرم هروئین و 165گرم شیشه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان با اشاره به اینکه 5 متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را سریعاً با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز