در دیدار استاندار گیلان با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی پیگیری شد؛

توسعه و تقویت ظرفیت های بندری گیلان

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۸:۳۴:۵۵
کد خبر: ۹۲۰۲۸۵
توسعه و تقویت ظرفیت های بندری گیلان
استاندار گیلان در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، توسعه و تقویت ظرفیت ها و زیرساخت های بندری استان را پیگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ لایروبی و ساماندهی حوضچه ها و کانال های کشتیرانی با استفاده از ظرفیت های موجود، تامین اعتبارات ملی، ارتقاء ظرفیت ها و توسعه  و ترمیم سازه های پهلوگیری ( اسکله ) کشتی ها در بنادر استان از مواردی بود که در دیدار دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان با دکتر محمد راستاد بررسی شد.

استاندار گیلان همچنین بازسازی ساختمان ها و مستحدثات قدیمی فرسوده، دستگاه ها و ماشین آلات مستهلک و نیز افزایش و توسعه ظرفیت محل های بارگیری و باراندازی تعدادی از اسکله های بنادر را خواستار شد.
 
اعطاء ۱۰ درصد تخفیف برای کلیه ردیف‌های مربوط به حقوق، عوارض و هزینه‌های بندری مترتب بر کشتی‌های حامل کالاهای وارده به بندرانزلی، شتاب در تدوین و ابلاغ طرح جامع بندرانزلی، لحاظ فرصت‌های طرح‌های سرمایه‌گذاری موجود و آتی با مدنظر قرار دادن ظرفیت‌های بنادر آستارا و کاسپین و نیز صدور مجوزهای لازم جهت انعقاد قراردادهای سرمایه‌گذاری از دیگر مواردی بود که استاندار گیلان در دیدار با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی پیگیری کرد.

 

نظر شما