درخشش و کسب دو مدال توسط قایقران گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۹:۲۸:۳۰
کد خبر: ۹۲۱۶۶۷
درخشش و کسب دو مدال توسط قایقران گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور
علی محمدزاده قایقران گیلانی با درخشش در مسابقات قهرمانی آبهای آرام کشور دو مدال کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جونان استان گیلان در گفتگویی اظهار داشت: مسابقات قایقرانی قهرمانی آبهای آرام زیر ۲۳ سال و جوانان کشور در بوشهر برگزار شد که در نهایت علی محمدزاده ورزشکار شایسته گیلانی با درخشش خود موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز شد.

مرتضی ورزلدوست افزود: بر این اساس و در جریان این رقابتها ، این قایقران شایسته گیلانی در رشته کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر رده سنی زیر ۲۳ سال، توانست زودتر از حریفان خود به خط پایان برسد و عنوان قهرمانی و مدال طلای این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دهد.
 
وی ادامه داد: البته درخشش علی محمدزاده قایقران شایسته گیلانی ادامه داشت و این ورزشکار موفق شد در رشته کایاک ۲۰۰ متر رده سنی زیر ۲۳ سال، پس از قایقرانی از استان های تهران و خوزستان در مکان سوم قرار گیرد و مدال برنز این بخش را نیز تصاحب کند.
 
رقابت های قایقرانی آبهای آرام قهرمانی امیدها و جوانان کشور با حضور زبده ترین قایقرانان استان های قزوین، گلستان، گیلان، تهران، هرمزگان، همدان، کردستان، مازندران، خوزستان، کیش، اصفهان، لرستان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه و فارس به مناسبت شهدای خلیج فارس برگزار شد.
 
قایقرانان شرکت کننده در این دوره از رقابت ها، در دو مسافت ۱۰۰۰ متر و ۲۰۰ متر و در بخش های کانو یکنفره و دونفره و همچنین کایاک یکنفره و دونفره و در رده های سنی امید زیر ۲۳ سال و جوانان در دهکده گردشگری بوشهر با هم به رقابت پرداختند.
نظر شما