راهیابی تیم منتخب روستایی گیلان به مسابقات منطقه ای جام خوشه چین

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۸:۳۹:۰۰
کد خبر: ۹۲۲۶۹۵
راهیابی تیم منتخب روستایی گیلان به مسابقات منطقه ای جام خوشه چین
در آستانه ی برگزاری نخستین المپیاد ورزشی روستاییان سراسر کشور ( جام خوشه چین ) ، تیم منتخب روستایی گیلان با 70 ورزشکار در رشته های تیمی و انفرادی در این مسابقات شرکت می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ تیم منتخب روستایی استان گیلان در نخستین رقابت ها و المپیاد ورزشی روستاییان سراسر کشور ( جام خوشه چین ) که در آذربایجان غربی برگزار می شود ، شرکت خواهد کرد .

تیم 70 نفره ی منتخب روستایی استان گیلان از بین 32 بخش از 49 بخش استان و از مجموع 2047 نفر روستاییان ورزشکار در سه رشته ی تیمی و سه رشته ی انفرادی در دو بخش آقایان و بانوان در مسابقات منطقه ای روستاییان کشور که 22 لغایت 26 آبان ماه جاری به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار می شود ، راه یافتند .

شایان ذکر است رشته های انفرادی ورزش های روستایی شامل چوب کشی ، دو  میدانی و هفت سنگ مهارتی و رشته های تیمی شامل والیبال ، فوتسال و طناب کشی می باشد .

لازم بذکر است در راستای سیاست های  وزارت ورزش و جوانان کشور و بنا به تاکیدات مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در جهت توسعه ی ورزش روستایی، اقدامات خوبی از سوی هیات ورزش روستایی گیلان در زمینه ی برگزاری مسابقات جام خوشه چین صورت گرفته است .

گفتنی است اشاعه ورزش های بومی و محلی و توسعه ی فرهنگ ورزش در روستاها از جمله اهداف سیاست های وزارت ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مسابقات روستاییان کشور (جام خوشه چین ) می باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز