مدیر کل زندانهای گیلان ؛

لزوم تدارک برنامه های فرهنگی و آموزشی برای سربازان وظیفه / فراگیری حرفه از طریق مربیان مجرب در طول دوران خدمت

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۷:۳۴
کد خبر: ۹۲۳۳۵۰
لزوم تدارک برنامه های فرهنگی و آموزشی برای سربازان وظیفه / فراگیری حرفه از طریق مربیان مجرب در طول دوران خدمت
رضا محمدی اصل مدیر کل زندانهای گیلان در بازدید های دوره ای از زندانهای گیلان گفت : کسب مهارتهای فنی و تخصصی و بهره گیری از برنامه های فرهنگی و آموزشی در دوران خدمت در رشد و ارتقای آینده ی شغلی سربازان وظیفه موثر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیرکل زندانهای گیلان در ابتدای بازدید از سربازان وظیفه ی این مرکز و  دیدار چهره به چهره با آنان و ضمن استماع صحبت های سربازان سئوالاتی درخصوص وضعیت خدمتی آنان مطرح و تاکید کرد: سربازان امانتی هستند که خانواده هایشان به ما سپرده اند و باید از آنها در طول دوران خدمت مراقبت و نگهداری کنیم .

رضا محمدی اصل افزود : باید تمهیدات لازم در جهت بالا بردن روحیه خدمتی سربازان از طریق توسعه و تجهیز بخش سخت افزاری و برگزاری های برنامه های فرهنگی اصلاحی صورت گیرد .

وی عنوان کرد:  با اینکه سربازان در یک محیط نظامی با آموزشهای علمی و عملی در حال انجام وظیفه هستند اما با داشتن دستورالعمل سازمانی برنامه های متنوعی از جمله برگزاری اردوهای فرهنگی ، ورزشی و تفریحی و کلاسهای آموزشی فنی و حرفه ای برای آنان تدارک دیده شود و در آن برنامه‌ها حضور یابند.

" محمدی اصل " ، ارتقای نشاط  و استفاده از ابزارها، روشها و فعالیت های فرهنگی و هنری با توجه به ارزشهای دینی در برنامه های سربازان را مهم برشمرد و توسعه ، تعمیق و تقویت این موارد را حیاتی خواند و افزود : با تفاهم نامه صورت گرفته با ادارات و نهادها از جمله  فنی و حرفه ای ، جهاد کشاورزی و صنایع دستی ، میراث فرهنگی و گردشگری دورهای عملی مختلفی برای سربازان تدارک دیده شده که با شرکت سربازان در این کلاسها که بصورت حضور مربیان در محل خدمت است   می توانند در پایان خدمت با کسب مدرک در دوره تخصصی گذرانده شده ضمن کسب حرفه وارد بازار کارشوند و کار آفرینی نمایند که این خود پلی برای صعود و ترقی آنان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز