"جعفرزاده ایمن آبادی ":

داشتن روحیه جوانمردی و توجه به اخلاقیات در کنار ورزش بسیار حایز اهمیت است / پیگیری افزایش سرانه ورزشی در استان / ضرورت استعدادیابی ورزشی از سنین پایین در گیلان

۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۳:۱۸:۱۲
کد خبر: ۹۲۴۶۵۵
داشتن روحیه جوانمردی و توجه به اخلاقیات در کنار ورزش بسیار حایز اهمیت است / پیگیری افزایش سرانه ورزشی در استان / ضرورت استعدادیابی ورزشی از سنین پایین در گیلان
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در آیین اختتامیه دومین نمایشگاه دستاوردهای ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت : بحث استعدادیابی ورزشی از سنین پایین با همکاری و تعامل آموزش و پرورش استان گیلان باید مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در آیین اختتامیه دومین نمایشگاه دستاوردهای ورزش و جوانان گیلان ضمن قدردانی از دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه گفت : علی رغم همه ی کم لطفی ها ،و بداخلاقی ها ، اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اقتدار به کار خود ادامه داد و امروز یکی از موفق ترین ادارات ورزش و جوانان در سطح کشور است .

وی با تشکر از مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ، معاونین و روابط عمومی این اداره کل اظهار کرد : این رویداد نمایشگاهی در نوع خود بی نظیر بوده است و برپایی نمایشگاه توانمندی های ورزش و جوانان گیلان با همکاری هیات های ورزشی و استقرار آنان در غرفه های نمایشگاهی در کنار هم کارخلاقانه و ابتکاری در استان گیلان بوده است که جا دارد  بابت فراهم شدن فرصت این رویداد پر شور و مهم به سرکار خانم بخشی مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان گیلان و همکاران ایشان خداقوت و خسته نباشید عرض کنم .

جعفرزاده افزود : پرورش جسم بسیار حایز اهمیت است، برای بهره مندی از سلامت ، ورزش نقش مهمی در توانمندی بدن دارد ، اما مهمتر از جسم ، توجه به اخلاق و داشتن روحیه جوانمردی ، پایبندی به اصول می باشد .

وی با اشاره به بحث پناهندگی ورزشکار تیم ملی جودو و تبعات ناشی از آن در ورزش کشور گفت : خواهش بنده از تمامی اساتید ورزشی این است که در کنار تمامی اتفاقات خوبی که در ورزش رخ می دهد به مسایل اخلاقی و پرورش روحیه ی جوانمردی و پایبند بودن به اصول را ترویج کنند و توجه داشته باشند که پرورش جسم تنها کفایت نمی کند.

نماینده مردم شهرستان رشت با بیان اینکه باید از بخش ورزش استان حمایت های بیشتری بعمل آوریم ، گفت : سرانه ی فضای ورزشی در گیلان باید افزایش پیدا کند ، استان گیلان دارای استعدادهای بسیار بالقوه ای است که باید این استعدادها به بالفعل تبدیل شود و نبود فضاهای ورزشی موجب می شود که جلوی پرورش این استعدادها گرفته شود .

وی با اشاره به اهمیت موضوع استعدادیابی عنوان کرد : درخواست بنده از اداره کل ورزش و جوانان گیلان این است که با همکاری و تعامل با اداره کل آموزش و پرورش بحث استعدادیابی را از ابتدای پرورش کودکان و دانش آموزان داشته باشیم.

جعفرزاده ادامه داد : بحث استعدادیابی توسط هیات های ورزش روستایی تا میزان قابل توجهی در روستاها انجام شده است اما استعدادیابی باید به طور مستمر ادامه یابد چون ما در گیلان استعدادها و ظرفیت های زیادی از نظر ورزشی دارا هستیم.

جعفرزاده با اشاره به در پیش بودن المپیک 2020 ، خاطر نشان کرد : استان گیلان با توانمندی های خوبی که داشته همواره در مسابقات بین المللی خوش درخشیده است ، تنها استانی که برای المپیک 2020 برنامه داشته استان گیلان بوده است و نخستین استانی که درخواست اعتبار برای این امر انجام داد و تلاش کرد استان گیلان بود و اولین استانی که بنده در حد وسع و توان خودم برای این امر پیگیر شدم اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و درخواست و پیگیری خانم بخشی بود و اکنون نیز از ایشان می خواهم که با نهاد متبوعه خود هر چه در توان دارند برای درخشش ورزشکاران استان گیلان در المپیک 2020 انجام دهند.

وی با اشاره به درخشش بانوان استان در حوزه های ی ورزشی ، اجتماعی و مدیریتی عنوان کرد  : سعی و تلاش نمایندگان مردم در مجلس این است که بتوانند برای ارتقای ورزش و بهره گیری نوجوانان ، جوانان و بانوان از ظرفیت های ورزشی گام های موثری بردارند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز